|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
בנושא אגרה |
שם בית העסק: |
הגברת עוצמה הקול בעת שידור פרסומות |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגברת עוצמת הקול בעת הפרסומות אחוזה הגברת הווליום היא בלתי נסבלת ומפריעה מאוד
ידוע לי שיש אפשרות להגביר עד כ-10% נדמה לי שרשתות הטלויזיה אפילו עוברים את 10 אחוז לדעתי יש להגביל עד ל-5 % מקסימום
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הגבלת ההגבר ל- 5% מקסימום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
בנושא אגרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
עמוס גורן, נציב תלונות |
שם ותפקיד: |
אכן התופעה ידועה ומקורה בסידורים טכניים שעושות חברות הפרסומת בקלטות שהן מעבירות לכלי התקשורת האלקטרוניים, לא רק לרשות השידור אלא גם לתחנות אחרות. קשה להתגבר על כך בגלל התחכום הרב של הקלטות ויש צורך בהשקעה טכנית כדי להתגבר על הבעיה. עם זאת, בעקבות פנייתך, תצא הוראה חדשה של האחראים על האיכות הטכנית של השידור אל גורמי ההגשה לנסות ולצמצם ככל האפשר את קפיצת הווליום בשידור פרסומות. |
תגובה: |
פתרון יסודי לבעיה המציקה יכול לבוא רק מקביעת מדיניות כוללת של המוסדות הציבורים של כלי התקשורת האלקטרוניים. אמליץ למוסדות החדשים של רשות השידור להקים ועדה לתשדירי פרסומת וזו תטפל בעניין בעדיפות ראשונה. יש לציין כי המוסדות החדשים של רשות השידור עדיין לא נכנסו לתפקידם ואני מקווה כי הדבר יקרה בקרוב. |
פתרון: |
|
|
|