תלונות קוסמוס

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קוסמוס שם בית העסק:
השומר,מרכז רימונים בני ברק כתובת:
הטעיית הציבור נושא התלונה:
פסאי ליאור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏03 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפי הפירסומים היה שלט אשר מבשר על מבצע מיוחד של 5 בירות שחורות ב 10 ש"ח,אולם בקופה נתבקשתי לשלם 16 ש"ח,לאחר בירור מסתבר כי מחיר זה אכן נכון ,אך על הלקוח להוסיף בגין פקדון הבקבוק עוד 6 ש"ח(5*1.2),ולכן עלי לשלם סכום של 16 ש"ח. מחיר רגיל של בירה הוא 3.25,ובקנייה של 5 בקבוקים זה יוצא 16.25,ולפי "המבצע"בחנות שילמתי 16 שקל,חסכתי 0.25 אגורות בזכות המבצע! בשלט הפרסום לא הופיע ההערה כי המחיר הנקוב אינו כולל דמי פיקדון,ולכן הטעו ציבור גדול של צרכנים שלא שמו לב וקנו במבצע הזה. (ואכן המדף של הבירות היה ריק לחלוטין!), האחראי בקופה אמר לי שהם יפסיקו את המבצע הנ"ל,והוא הוריד את שלט המבצע. (התעכבתי בחנות 10 דקות בגלל הבעייה הזו!)
בזבוז זמן,גזל דעת סוג הנזק :
לשיקול החברה(פיצוי כספי בגין עוגמת הנפש ובזבוז הזמ פתרון נדרש :

קוסמוס שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ואנו מודים למר פסאי על הפנייה. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה