תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור חיפה איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
צבי הרר 56 קרית אתא כתובת:
החלפת מכשיר וחידוש תוכנית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
נסתיימה תוכנית שלוש שנתית למכשירי הטלפון הסלולריים שלנו. ביקשנו שיגיע נציג החברה והנה הגיע סוכן מכירות של חברה עצמאית שעובדת עם סלקום, ואשר קיבל את הפרטים שלנו מסלקום- לא איש ישיר של החברה. לא היו לו מספיק פרטים, לא יכול היה לספק לנו תשובות ותנאים ומכישירם שיענו על הצרכים שלנו, והלך. מאז החברה לא פנתה אלינו ולא מטפלים בנו בכלל.
אנו משלמים מחיר גבוה על השיחות ביחס לתוכניות קיימות ואין לסלקום תשובה עבורינו.
כספי סוג הנזק :
שישלח נציג של החברה ולא של חברת מכירות, שיביא איתו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר- פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, לצערנו, גב' גולדשטיין ציינה בפנייתה מספר סלקום שגוי. לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בברכה, סלקום ישראל בע"מ תגובה:
שלום רב, לצערנו, גב' גולדשטיין ציינה בפנייתה מספר סלקום שגוי. לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בברכה, סלקום ישראל בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה