תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
אופטיקה הלפרין שם בית העסק:
רחובות סניף בית העסק:
משקפי מולטיפוקל שאינם מתאימים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביא בפניכם מספר פרטים אודות המקרה שאירע לי בסניף הרצל ובהמשך בסניף ביל"ו, רחובות.

ביום 2.10.2005, פניתי לסניף הרצל, רחובות, על מנת לרכוש זוג משקפיים. הומלץ לי על משקפי מולטיפוקל, כהולמים את צרכיי. לאחר בדיקת ראיה זריזה על ידי האופטיקאי גיל, שילמתי 3200 ש"ח, וחיכיתי להגעתם.

את המשקפיים קיבלתי לאחר כחודש. למן הרגע הראשון, נוכחתי לדעת כי ראייתי במשקפיים הינה מטושטשת; איני מסוגלת לקרוא או לזהות עצמים מרוחקים או קרובים. מיד פניתי לאופטומטריסט גיל שבמקום, אך זה דבק בגרסתו כי בדיקת הראיה שלי היתה תקינה, וכי המשקפיים הינם משקפיים מיוחדים הדורשים תקופת הסתגלות של כחודש.

על אף אי הנוחות וכאבי הראש אשר נגרמו לי כתוצאה מכך, ערכתי "נסיון הסתגלות" שנמשך מס' ימים. לאחריהם פניתי שוב לסניף ודרשתי בדיקת ראיה חוזרת; זאת אכן נערכה על ידי נציג החברה המיבאת אבי. הבדיקה החוזרת גילתה ראיה שונה משנקבעה מלכתחילה. על כן הובטחו לי משקפיים חדשים, אשר יגיעו במהרה.

לאחר המתנה ממושכת נוספת (שכללה נדנודים בלתי פוסקים, ואף העברת הטיפול לסניף ביל"ו), ב- 4.12.2005 קיבלתי לידי משקפיים חדשים, שאף הם לא סיפקו אלא ראיה מטושטשת וחלקית. גם הפעם החלו מסעות שכנוע אודות זמן ההסתגלות הנדרש, שבסופם חזרתי הביתה לסבב נוסף של נסיון (וכן של כאבי עיניים, כאבי ראש, סחרחורות, וכד'). למרות ההבטחה בדבר שיפור עתידי במצבי, המצב רק הלך והחמיר, עד אשר ב- 8.1.2006 שמתי פעמי אל שני רופאי עיניים בלתי תלויים, אשר הוציאו לי אישור מחלה והפצירו בי להפסיק לשאת את משקפיי.

בטוחני כי תסכימו עמי כי הדרך המיטבית ליישוב המחלוקת שבינינו הינה החזר כספי, ולא משקפיים חדשים או זיכוי (על ס"כ 3200 ש"ח!) כפי שמציעה לי מחלקת שירות הלקוחות של הרשת.

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, קבלתי את המיל תגובה:
הלקוחה נמצאת בטיפולנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה