טלי און, קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
הלקוח טופל על ידי חברתנו בחודש יולי 2004. בפגישה עם סמנכ"ל הסחר בחברתנו, גרשון פטרושקה, התלונן על כך שאינו קולט את על הערוצים במקרן, ולפנים משורת הדין, החלטנו להחליף את המקרן שברשותו, וזאת לאחר כשנה וחצי ממועד הרכישה. כמו כן, הענקנו לו שנת אחריות נוספת.
בבדיקתנו האחרונה מיום 30/12/04, נמצאה תקלה בממיר הדיגיטלי שברשות הלקוח, ולכן המלצנו בפניו לפנות לחברת הכבלים. |
תגובה: |
אנו מבינים מפנייתו של הלקוח כי קיימת כעת תקלה במוצר.
על כן,וכחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו נשמח נתאם עבורו מועד לבדיקת המקרן על ידי המנהל הטכני הארצי מטעמנו, וללא כל תשלום מצדו. |
פתרון: |
|
|