תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור השפלה איזור:
ניופאן שם בית העסק:
רמלה כרמל 16 כתובת:
בריחת תחנות נושא התלונה:
אשטמקר סולומון שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרן טושיבה 43 הקנייה לא היתה מוצלחת גם לאחר החלפת המקרן למכשיר אחר דומה, וכאן ברחה החברה מלתת שרות הוגן מרוב איוש עזבתי את העניין ונשארתי עם התקלה שעד היום אני כל שבוע מכוון תחנות מחדש!!!
העיקר שחברה מפרסמת כל שבוע שהיא "זוכת פרס השרות" בנוסף כותבים על עצמם שמות גדולים עם אחריות גדולה. מעניין אותי עם המנכ"ל מודע לתלונות של הלקוחות. אם הייתי יודע אז בתחילת הבעיה שיש אתר לתלונות בנושא הייתי מפוצף את האתר עם תגובות הבכייניות של החברה ה"גדולה"!
עלבון סוג הנזק :
לתת שרות אמין ולא רק להתגאות בשם החברה ניופאן פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח טופל על ידי חברתנו בחודש יולי 2004. בפגישה עם סמנכ"ל הסחר בחברתנו, גרשון פטרושקה, התלונן על כך שאינו קולט את על הערוצים במקרן, ולפנים משורת הדין, החלטנו להחליף את המקרן שברשותו, וזאת לאחר כשנה וחצי ממועד הרכישה. כמו כן, הענקנו לו שנת אחריות נוספת. בבדיקתנו האחרונה מיום 30/12/04, נמצאה תקלה בממיר הדיגיטלי שברשות הלקוח, ולכן המלצנו בפניו לפנות לחברת הכבלים. תגובה:
אנו מבינים מפנייתו של הלקוח כי קיימת כעת תקלה במוצר. על כן,וכחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו נשמח נתאם עבורו מועד לבדיקת המקרן על ידי המנהל הטכני הארצי מטעמנו, וללא כל תשלום מצדו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה