תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מרידיאן אילת שם בית העסק:
אילת כתובת:
פתאל סניף בית העסק:
שירות ברמה נמוכה שלא מתאימה למלון 5 כוכבים (אפילו לא 2) נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שהיינו במלון מרידיאן אילת המגעיל והמחריד לפני כשבוע.
השירות היה על הפנים בחדר אוכל במיוחד לא היה לנו איפילו סכום וכוסות בשולחן, דחפו אותנו לשבת במקום לא נוח למרות שכל חדר אוכל היה ריק, לא מפנים מהשולחן צלחות שהיו שבורות אנחנו פינינו כמו בקנטינה ממש גועל נפש.
השטיח בחדר מלוכלך ומנורות שרופות בחדר ובמרפסת המקרר בחדר מלוכלך עם גבינה סלטים וירקות מקולקלים של מישהו אחר שהיה שמה לפנינו. חלב מקולקל שתינו ואשתי קיבלה קילקול בבטן.
בלובי יש 5 כיסאות אין איפה לשבת אין אם לדבר רוצים להזמין אמרו לנו מאוחר הלובי סגור השעה הייתה עשר וחצי כמו במחלקה של גריאטרים מה זה.
הלכנו לבר של המלון שמה אמרו לנו מלצרים מזמרים זה עורבים מזמרים אין כלום מה לראות אין כלום מה לעשות קטן מגעיל.
מלון רפאים אין עם מי לדבר לא עובדים לא מנהלים אין אף אחד.
אין מסעדה בבריכה כמו שכתוב אין אפילו איפה לקנות לילדים משהו לאכול אמרו לנו תבקשו מהשירות של החדרים, לקח שעה עד שהגיע אוכל קר.
בקשנו לדבר עם מנהל והמלצר אמר שהוא אחראי זה אחריות זה זה אכסנייה
אין מנהל לדבר וכשבקשנו לדבר עם מנהל המלון אמרו הוא עסוק בטח עסוק מגלגל כסף שלנו כשאנחנו סובלים משירות ויחס חרא. צריך לקרוא לזה מרידאן לה חרא. ממש בושה שבמדינת ישראל יהיה ככה מלון שלוקח כל כך הרבה כסף וזה זבל זבל של מלון!!!!!
קילקול בבטן ועוגמת נפש וביבוז זמן סוג הנזק :
לשלוח משרד בריאות למלון לשלוח נציגים של משרד התייר פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
מר כהן שלום רב, קיבלתי את פנייתך. אשמח לטפל בפנייה ולברר את הדברים, אך לצערי בפנייתך לא נכללו מספיק פרטים, ומספרי הטלפון שציינת בפנייתך זו אינם תקינים ואין אפשרות להשיגך באמצעותם. תגובה:
אשמח אם תוכל לחזור אליי עם תאריכי השהייה בהם שהית במלון, על שם מי הייתה ההזמנה או לחילופין, במידה ואתה זוכר את מספר החדר בו שהית על מנת לאפשר לי לבצע בדיקה מקיפה במלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה