תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור חיפה איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
סיום חבילה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני נאלצת לפנות אליכם בתלונה על חברת פלאפון כבר בפעם השנייה בחודשים האחרונים. בפעם הקודמת קיבלנו את כספינו חזרה וכן פיצוי הולם. אני מקווה שכך גם הפעם. (אם זאת זה לא מעיד טובות על השירות של החברה).
כשרכשתי פלאפון במבצע חיילים "יותר" של פלאפון נאמר לי שאני מתחייבת מצידי להישאר בתוכנית 3 שנים ואחרי תום התקופה אוכל להישאר בתוכנית או לבחור לעבור לתוכנית אחרת. בתוך תקופת שלוש השנים רכשתי פלאפון מתקדם יותר אחרי שהפלאפון המקורי שרכשתי גרם לניתוקים רבים בשיחות. בגלל התקלות בפלאפון אני מקבלת מאז החזר חודשי קבוע בזמן אוויר על חשבון התשלום למכשיר החדש. (לא עברו 3 שנים מרכישת המכשיר אבל נמסר לי ברגע הקנייה שאוכל להמשיך בתוכנית גם אחרי שלוש שנים מהצתרפותי לתוכנית). בימים אלו החליטה פתאום חברת פלאפון שהיא מפסיקה את החבילה המשתלמת של "יותר" ואין להם מחוייבות להמשיך בחבילה (למרות ששלוש השנים חלפו ממזמן אז תמוהה לי מה השתנה פתאום).
נראה שחברת פלאפון לוקחת לה את החופש לשנות את ההבטחות שלה ותוכניות ההתקשרות שלה כמה ומתי שתירצה. כיום בידי טלפון עליו אני משלמת שנמצא בתוכנית שלא משתלמת אבל אם לא אשתמש בו אאבד את הזיכוי בו וכל זאת בגלל הבטחות של החברה שלא קויימו ושינויים לא צפוייים במדיניוות לגבי תוכנית חיילים.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניית לקו שם ותפקיד:
גברת שורני טופלה על ידי נציגי חברתנו ונמסרו לה תשובות בנושא. נשמח לעמוד לרשותך במוקד השירות הטלפוני. למוקד ניתן לחייג באמצעות מכשיר הפלאפון *166 או 035727766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה