תלונות נתור

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
נתור שם בית העסק:
שירות התיירות לארה"ב לא סופק לי (אלי אסולין) עפ"י המובטח ע"י "נתור" נושא התלונה:
אלי אלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מ"נתור"את שירותי התיירות-טיול נתור מסורת לארה"ב-5621 MUE.בטיול זה נגרם לי: עוגמת נפש,עלבון, נזק כספי ובזבוז זמן -ואת כל זה תיארתי במכתב רשום למנכ"ל "נתור" מר נחום קרה, מ 1/8/05.ומכתב נוסף מ 17/11/05 למר סונדרפן.יחד עם רוב משתתפי הטיול החתומים על מכתב זה. "נתור"מציעה פיצוי סך 100$ תוך התעלמות מטענותיי המוצקות, ואני דורש 2000$ -כי המוצר פגום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הוגן בסך 2000$ אם לא למעלה מזה.לאור העובדות פתרון נדרש :

נתור שירות לקוחות

, תגובה:
סונדרפן דוד - טיולי מס שם ותפקיד:
התייחסנו בכובד ראש לטענותיו של מר אסולין. נתור הציעה 100 $ החזר במזומן ובנוסף 100 $ הנחה עתידית לכל טיול מסורת שמועד יציאתו עד ל - 31/12/06 , לכל נוסע בטיול הנ"ל. הצעה נדיבה זו נדחתה על ידם והם פונים אליכם להמשך הטיפול. תגובה:
אנו עומדים בהצעתנו להנחה גם במזומן וגם הנחה עתידית בסכום כולל של 200 $ לנוסע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה