|
|
|
|
|
|
|
|
נופש וטיולים |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
נתור |
שם בית העסק: |
שירות התיירות לארה"ב לא סופק לי (אלי אסולין) עפ"י המובטח ע"י "נתור" |
נושא התלונה: |
אלי אלי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מ"נתור"את שירותי התיירות-טיול נתור מסורת לארה"ב-5621 MUE.בטיול זה נגרם לי: עוגמת נפש,עלבון, נזק כספי ובזבוז זמן -ואת כל זה תיארתי במכתב רשום למנכ"ל "נתור" מר נחום קרה, מ 1/8/05.ומכתב נוסף מ 17/11/05 למר סונדרפן.יחד עם רוב משתתפי הטיול החתומים על מכתב זה. "נתור"מציעה פיצוי סך 100$ תוך התעלמות מטענותיי המוצקות, ואני דורש 2000$ -כי המוצר פגום.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הוגן בסך 2000$ אם לא למעלה מזה.לאור העובדות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
נתור שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
סונדרפן דוד - טיולי מס |
שם ותפקיד: |
התייחסנו בכובד ראש לטענותיו של מר אסולין. נתור הציעה 100 $ החזר במזומן ובנוסף 100 $ הנחה עתידית לכל טיול מסורת שמועד יציאתו עד ל - 31/12/06 , לכל נוסע בטיול הנ"ל. הצעה נדיבה זו נדחתה על ידם והם פונים אליכם להמשך הטיפול. |
תגובה: |
אנו עומדים בהצעתנו להנחה גם במזומן וגם הנחה עתידית בסכום כולל של 200 $ לנוסע. |
פתרון: |
|
|
|