תלונות ישראייר

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה ישראיירשעות פתיחה ישראייר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
ישראייר שם בית העסק:
תדמית החברה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כמדריכת טיולים יוצא לי לטוס הרבה מאד פעמים בחברות שונות. כשישראייר עלתה על מפת חברות התעופה בטיסותיה לאילת, שמחתי כמו כולם לראות את המראה ה"לא מעונב" של צוות המטוס עם ג'ינס וחולצות טריקו כתומות וגם לשמוע את הבדיחות שהכניסו אוירה קלילה למהלך הטיסה.
כאשר הרחיבה החברה את פעילותה לחו"ל ובעיקר ליעדים הרחוקים (תאילנד וארה"ב) החל העניין להעיק. לא סתם אמר כבר מזמן מישהו "שהבגדים עושים את האדם" ועל אחת כמה וכמה את החברה אותה האדם מייצג.
המראה הקליל של מדי ישראייר (ג'ינס וטי שירט) הופך את הצוות ל"אחד מהחבר'ה" ולא לבעלי סמכות במהלך הטיסה. דבר שיוצר אוירת סחבקיות מצד הנוסעים וגורם לחוסר כבוד מינימלי אל הצוות. דבר המתבטא בחוסר ציות להוראות, הסתובבות במעברים הצרים במהלך כל הטיסה, פתיחת תאי מטען ללא הפסק עם סכנת הפלת חפצים, (חמסה חמסה שום בצל - כדברי"המשורר") המטוס עדיין רץ על מסלול הנחיתה ואנשים כבר קמים, ולא עוזרות כל ההפצרות של הצעירים הנחמדים בג'ינס.
אני מודעת לכך שהנוסע הישראלי בעייתי גם כך אבל אני חושבת שהאוירה ה"קלילה" הנוצרת גם כתוצאה מהמדים הקלילים, גורמת לחוסר דיסטנס וכבוד לצוות.
מראה "מכובד" במדים מכובדים של בעל סמכות ישרה אוירת פתרון נדרש :

ישראייר שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אפשטיין, מנהלת מח שם ותפקיד:
באמצעות אתרכם אבקש להודות לגב' פלד על הארותיה. חברת ישראייר עומדת בפני שינוי בתחומים רבים, ומשתנים רבים גם כן כתוצאה מכך, ביניהם אופן הלבוש ופרופיל השירות. עותק מהארותיה של הגב' פלד הועברו לגורמים המתאימים בחברה ודעתם תינתן בעניין. נשמח אם בעוד תקופה מהיום תשוב הגב' פלד לבחון את המשתנים ותיווכח בחידושים ובשיפורים אותם נעשה. בברכה. תגובה:
בקרוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה