תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
שופרסל שם בית העסק:
שירות מחפיר בשופרסל דיל באיזור התעשיה נתניה כתובת:
סניף שופרסל דיל איזור תעשיה נתניה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות קניתי חבילת CD לצריבה בסניף השופרסל דיל באיזור התעשיה נתניה בו אנו קונים מספר פעמים בחודש
לפני שבועיים כאשר פתחתי את החבילה וניסיתי לצרוב גיליתי כי הCD אינם תקינים (ניסיתי במספר מחשבים שונים ומספר CD שונים מאותה החבילה בכל פעם ובכולם צריבת המידע נכשלה)
לפני כשבוע הגעתי לסניף לקניות רגילות והבאתי את חבילת הCD לדוכן ההחלפות
בדוכן קראו לאחראי המחלקה שבא, לקח את החבילה של הCD, אמר שיתקשר ויחזור אלי למחרת לכל המאוחר. לא ניתן לי כל החזר או תחליף
הוא לא חזר אלי
לאחר כשבוע התקשרתי שוב לסניף. הקופאית איתה דיברתי אמרה שהם לא עובדים עם החברה שיצרה את הCD יותר ולכן לא באחריותם להחליף לי אותם
ביקשתי ממנה לדבר עם האחראי עליה.
השארתי מספר טלפון כיוון שהוא היה בהפסקה תוך שהיא מבטיחה שיחזור אלי בהקדם
גם הוא לא חזר אלי

לטיפולכם אודה.
כספי סוג הנזק :
החזר ופיצוי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח והפניה טופלה מולו באופן אישי. אנו מודים למר להבי על הפניה. תגובה:
בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה