תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אל על שם בית העסק:
שדה התעופה כתובת:
לא הסכימו להעביר כבודה ליעד הסופי נושא התלונה:
בר מיכאלה שם/כינוי:
‏שבת ‏11 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי טסה בתאריך הנ"ל להוואי. ביקשנו להעביר את הכבודה ליעד הסופי- הפקיד בדלפק לא הסכים וטען שמאחר ויתכן והטיסה הבאה תתבטל (בגלל סופת השלג) הם לא מעבירים מטען. ניסינו להתעקש ללא הועיל. פנינו לדלפק האחראי ושם קיבלנו תשובה שונה, שהכבודה צריכה לעבור בדיקת מכס בנמל הראשון ב-NY (דבר ששמעתי עליו לראשונה למרות שאני טסה הרבה!).
ביקשתי לדבר עם מי שמעליה וקיבלתי לדבר עם דיאנה שטיינפלד שקבעה ששתי התשובות שקיבלתי נכונות והם לא מוכנים להעביר את הכבודה!
ביתי הגיעה ל-NY, הטיסה בוטלה והיא מוצאת את עצמה מסתובבת בנמל התעופה JFK עם 2 מזוודות גדולות ותיק 26 שעות כאשר אף אחת מחברות התעופה (אלעל ודלתא-טיסת המשך) לא לוקחות על אחריותן לעזור בסידורי לינה ואחסנת הכבודה!
בנוסף, כשצילצלתי לדלפק אלעל ב-JFK ושאלתי למה לא בדקו איתנו אפשרות דחיית הטיסה לאחרי הסופה לפני היציאה מהארץ(מאחר שידעו שהטיסה בוטלה ושהם לא אחראים על הנוסעים במעבר) קיבלנו תשובה שאנחנו אשמים שלא שאלנו!!?????? - האם זו הדרך שאלעל מטפלת בנוסעים שלה???????!!!!!!!!
מבקשת לקבל הסברים
בברכה
מיכאלה בר (אמא של רוני בר ש"נתקעה" ב-JFK בדרכה להוואי)
בזבוז זמן וכסף ועוגמת נפש סוג הנזק :
כהבנתכם + הערה לפקידים לטיפול נאות ואינטיליגנטי יו פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דורית סמסון-גולן, ס' מ שם ותפקיד:
תגובתנו תישלח לאחר בחינת הפניה, בתוך 14 יום מיום קבלתה. תגובה:
הפתרון יינתן בגוף תשובתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה