תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Pelephone (פלאפון) שם בית העסק:
שינוי תנאים ללא שום הסבר או הודעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/02 איבדתי את המכשיר , התקשרתי לחברת פלאפון ע"מ לנתק זמנית את הקו , הוסבר לי כי במידה ולא אחבר את הקו ב 4 ימים הקרובים אחוייב על הניתוק , אין לי זמן להגיע תוך 4 ימים , מדוע שינוי את הנוהל בעבר ( לפני חודש) הנוהל היה 14 יום , יש לי הרגשה כי בחברת פלאפון חשבו אך אפשר להרוויח עוד כמה שקלים ע"ח הלקוח . מתי יבינו כי השרות הוא לפני הכל , ה"רווח" של החברה ממני על השינוי הנ"ל יהיה מניוס 2000 ש"ח בחודש ופחות 12 מנויים רק בגלל התחמנות
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה יצרתי קשר עם מר הירש ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה