תיאור הבעיה:
בתאריך 21/02 איבדתי את המכשיר , התקשרתי לחברת פלאפון ע"מ לנתק זמנית את הקו , הוסבר לי כי במידה ולא אחבר את הקו ב 4 ימים הקרובים אחוייב על הניתוק , אין לי זמן להגיע תוך 4 ימים , מדוע שינוי את הנוהל בעבר ( לפני חודש) הנוהל היה 14 יום , יש לי הרגשה כי בחברת פלאפון חשבו אך אפשר להרוויח עוד כמה שקלים ע"ח הלקוח . מתי יבינו כי השרות הוא לפני הכל , ה"רווח" של החברה ממני על השינוי הנ"ל יהיה מניוס 2000 ש"ח בחודש ופחות 12 מנויים רק בגלל התחמנות
|