תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
קו האוטובוס שלא היה ולא נברא נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת רציתי להגיע בחזרה לביתי בגוש עציון מצומת רעננה. ז"א לקחת אוטובוס מרעננה לירושלים ומירושלים לגוש עציון.תכננתי לעלות על האוטובוס מהצומת ב22:35 אז הגעתי רבע שעה לפני הזמן. כשהגעתי בשעה 22:20, ראיתי את הקו שעליו היתי אמורה לעלות עוזב את התחנה ולא הספקתי לעלות עליו. נתקפתי בלבול אז התקשרתי לאגד והם אמרו לי שכנראה זה האוטובוס של השעה 22:00 ושהאוטובוס שלי צריך להגיע כל רגע. אבל אותו הרגע לא הגיע ואני חיכיתי לאוטובוס זמן רב. כשלבסוף הגיע האוטובוס בשעה23:20 לא יכולתי לעלות עליו כי היתי תלויה גם באוטובוס שיקח אותי לאחר מכן לגוש עציון ולא היתי מספיקה אותו בגלל השעה המאוחרת. מה שנאלצתי לעשות היה לעזוב את התחנה ולחזור אל המכרים שלי ברעננה ולבלות אצלם עוד ערב עם רגשות קשים, נבגדים ומאשימים כלפי 'אגד' שתמיד עליה סמכתי
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית הרשי לי לסב את תשומת ליבך כי ניתן לפנות לאגד ישירות באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות מחלקת פניות הציבור בפקס 039142237 שנית, על מנת שאוכל לטפל בפנייתך עליך להשלים פרטים מזהים: מה מספר הקו? באיזה צומת מדובר? וכל פרט נוסף שאת חושבת שייקל עלינו בטיפול תודה תגובה:
נדרש השלמת פרטים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה