תלונות ש. שסטוביץ בע"מ

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור חיפה איזור:
ש. שסטוביץ בע"מ שם בית העסק:
ת.ד. 7636 פתח תקווה 49170 טל' 9228899 9200300 03 כתובת:
התחמקות מלתקן מוצר פגום על חשבון הספק בתקופת האחריות; במקום תלונה 7270de נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/9/05 רכשתי באינטרנט מכונת גילוח חשמלית דגם 3615 של בראון. היבואן ונותן השירות והאחריות: ש. שסטוביץ' בע"מ. באריזה לא נכללו תעודת אחריות או הוראות הפעלה בעברית, אך תנאי האחריות פורטו בחוברת הפעלה בלועזית שצורפה.

לפני ימים אחדים התברר לי, כי ברשת של המכונה נוצר חור, חור שהוא גדול מהחורים הרגילים שברשת. מפנייה טלפונית אל שירות הלקוחות עלה להפתעתי המוחלטת, כי לטענתם, הרשת אינה נכללת באחריות והחלפתה אמורה להיעשות כולה על חשבוני (מחיר הרשת כ-83 ש"ח) גם אם המכונה תופעלה כראוי.
מנגד, בתנאי האחריות בלועזית של חברת בראון, ניתנת אחריות גם לרשת, כמובן בכפוף לכך שהמכונה הופעלה על-פי ההוראות.
כספי סוג הנזק :
החלפת הרשת ללא תשלום בבמקום בתחנת השירות. פתרון נדרש :

ש. שסטוביץ בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
טלרמן יפה-מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
שלום מנחם, צר לי על האינפורמציה השגויה שאתה מדווח עליה . גם בהוראות באנגלית או בכל שפה אחרת מופיעה שהאחריות אינה ניתנת על רשת וסכינים. אם תעביר לי לעיון העתק של ההתחייבות שרשומה בחוברת שברשותך שבה מצוין שהאחריות ניתנת לסכינים ורשת והיא אכן חוברת של בראון נעמוד בהתחיבותינו. אנו לשרותך בכל עת 03-9200336 תגובה:
תוכל להתקשר בכל עת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה