תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בסט דיל שם בית העסק:
ראשל"צ 75150 כתובת:
חוסר אמינות וטיפול לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 05 צלצלה מוקדנית כי עשיתי אתכם כמה עסקות (לפני זאת הייתה לא מוצלחת ולא התלוננתי כי אמרו שהבעלים התחלפו.) והציעה לי לקבל שואב אבק נטען (הדגשה) ורכשתי עוד שני פריטים ראה הזמנה 0700/203121 קיבלתי שואב אבק לאוטו עם שקע למצית ,יש לי שלושה כאלה שאין בהם שום תועלת, סט השף וערכת מברשות.
ובמקום סט השף קיבלתי טרמוס למה? ככה
שניים מהפריטים לא לפי ההסבר בהזמנה והוחזרו כדין.
הובטח לי לפחות 7 פעמים ואיני מגזים שאקבל חוברת עם מוצרים לבחור משהו אחר ועד הים אין זכר לחוברת.
קיבלתי צלצול נוסף לרכישת מערכצ לקולנוע ביתי ואמרתי למוקדנית הנכבדה שאני לא עושה שום עסקה עד שלא פותרים לי הבעיה הנוכחית.
אז אנא הכסף אצלכם כמה חודשים כאשר המשלוח חזרה היה גם על חשבוני.
אף אחד מהמוקד לא מסוגל לשלוח חוברת מסכנה .
אולי מישהו יוכל לעזור?
תודה רבה מראש





















9






9










0
עוגמת נפש סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
סגנית מנהלת שרות לקוחו שם ותפקיד:
לפי שיחה שלי היום 27.2.06 עם מר עייש דוד נבדקה הכתובת ונשלחה אליו חוברת, לבחירת מוצרים. במהלך השיחה סוכם שברגע שיקבל את הפרסום הוא יעדכן אותנו על בחירתו, איזה מוצר רוצה לקבל. ובמידה ויהיו דברים אחרים נציע לו גם אותם. תגובה:
להבא נדאג ליצור קשר טלפוני רציף כדי לברר האם הלקוח קיבל את החוברת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה