תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
נהג ללא יחסי אנוש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, זו כבר תלונה שלישית שלי על אגד ובכל זאת - קחו אותה ברצינות, אני לא מתלונן סתם. לידיעתכם, על תלונתי האחרונה (מס' 6151) שהועברה לאגד בתאריך 20/1/06 טרם קיבלתי תגובה. על התלונה הראשונה (מס' 5234) מלפני חודשיים אמנם קיבלתי תגובה ראשונית תוך זמן קצר, אבל לא שמעתי מכם מאז, למרות שציינם כי בגמר הטיפול תעדכנו אותי בנעשה.

היום, 28/2/06 בסביבות 18:10 עליתי על קו 86 שליד אוניברסיטת ת"א. למרות שלא ייחסתי תשומת לב מיוחדת לנוסעים שעלו בתחנות השונות אחריי, לא יכולתי שלא לשים לב שהנהג התעצבן על כמה וכמה מהם, ואפילו צעק וקילל נוסעת אחת שעלתה (אני לא יודע על מה וגם לא רוצה לדעת) ואחרי שקילל אותה המשיך וצעק כשכל האוטובוס ישמע "חושבת שהיא חוכמולוגית" או משהו בסגנון... יכולתי לשמוע את זה עד סוף האוטובוס. כשצילצלתי לקראת התחנה שלי (רח' ניסנבאום בבת-ים, ליד האנגר) (וצילצלתי בזמן ולא מאוחר מדי) - הנהג עבר את התחנה שלי והמשיך לנסוע. קראתי לו והוא צעק עליי "תירגע!", שאלתי "מה עם התחנה שלי?" והוא שוב צעק "תירגע". ניגשתי אליו ושאלתי אותו (ולא בצורה מתגרה או משהו כזה): "למה אתה לא עוצר לי בתחנה?" אז הוא אמר לי בטון זועף: "אל תתווכח", אמרתי לו "אבל מה זה, למה אתה לא עוצר לי בתחנה שביקשתי?" הוא אמר לי "זו התחנה", אמרתי לו (מתוך ידיעה): "זאת לא התחנה", והוא שוב נבח עליי בסגנונו הייחודי: "אל תתווכח!". הוא עצר את האוטובוס בתחנה שליד סניף "מגה" ונאלצתי לחזור ברגל את המרחק בין התחנות.

חשוב לי להבהיר שאני לא משנה את שום פרט בסיפור ושמה שאני מתאר הוא בדיוק מה שקרה שם. לצורך זיהוי הנהג, רשמתי את המספר שהיה כתוב בתוך האוטובוס מעל הדלת הקדמית: 81562.

אני מקווה שהפעם אקבל מכם תגובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נזיפה חמורה בנהג / פיטורין פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית הרשה לי להביא לידיעתך כי גם פניותיך הקודמות התקבלו וגם עליהן תקבל תשובה, ואני מתנצל על העובדה כי הטיפול בהן איטי. פנייתך זו תועבר לטיפול המחלקות הרלוונטיות באגד ובגמר הטיפול והבדיקה תקבל תשובה. בברכת נסיעה טובה, אגד תגובה:
בירור עם הנהג פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה