תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
שלמתי יותר מהצריך נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי שתי בעיות. האחת: עליתי על אוטובוס אגד מבט"ר חורון לירושלים ובקשתי לרדת במעלה לבונה הנהג לקח ממני 11.5 ש"ח, בדרך התברר לי שהייתי צריכה לשלם פחות. הלכתי לנהג והוא אמר שהוא חשב שאני צריכה לירושלים, וכעת הוא לא יכול להחליף את הכרטיס, וכך יצא ששילמת כ-4 ש"ח יותר!!
בעיה שנייה- נסעתי באטובוס מירושלים עד צומת כפר חב"ד ביקשתי מהנהג כרטיס "הלוך חזור" ושלמתי 36 ש"ח אח"כ התברר לי שהייתי צריכה לשלם רק 21.5 ש"ח כי אני תלמידה, והנהג בכלל לא שאל אותי אם אני תלמידה או לא, ישר הוא קבע שאני מבוגרת!! זו חוצפה שלמתי כ - 15 ש"ח יותר!!
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף, ואפילו פיצוי על כך!!! פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך. לידיעתך, הנהג לא צריך לשאול את נוסעיו אם הם תלמידים או פנסיונרים או זכאים להנחה מכל סוג, חטבה זו חלה על הנוסע שצריך לבקש מנהנג כרטיס מתאים. לעניניך - אנא שלחי לנו את הכרטיס עליו שילמת יותר ואנו נדאג לפצותך. תגובה:
פיצוי עם קבלת הכרטס פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה