תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור השרון איזור:
קריסטל שם בית העסק:
חולון סניף בית העסק:
שירות קריסטל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2005 קניתי מכונת כביסה דגם 1190 .
בסוף חודש פברואר 2006 המכונה בשעת סחיטה החלה להרעיש בצורה יוצאת דופן .
הזמנתי טכנאי דרך שרות קריסטל . לאחר שבעלי הסביר לטכנאי את הבעייה, אמר הטכנאי "תגיד לאשתך שלא תסחוט ב-1000 (המהירות הגבוהה) אלא תסתפק במהירות 800", - והלך.
למחרת התקשרתי לשרות קריסטל ואמרתי להם שלא מקובלת עלי התשובה של הטכנאי, ובכלל – הוא לא נגע במכונה, המכונה הייתה ריקה מכביסה, והוא לא יכול היה לשמוע את התקלה.
תמוהה בעיני תשובתו של הטכנאי, הרי אם קניתי מכונה עם מהירות של 1000 מדוע עלי להשתמש במהירות פחותה? הרי יכולתי מלכתחילה לקנות מכונה במהירות 600 שעולה זול יותר, אך מעבר לכך, כשאין כביסה במכונה היא לא משמיעה רעש, אלא רק שיש בה כביסה.
שלחו אלי שוב טכנאי – והפעם הטכנאי האחר הכיר בתקלה – פרק את התוף מהמכונה ואמר שהוא
לוקח את החלק למעבדה.
אותו טכנאי חזר אלי אחרי שהחלק היה במעבדה, אך התקלה נשארה בעינה .
הטכנאי אמר שזה כנראה המיסבים (לאגרים), ועזב את ביתי .
בפעם הבאה כשהגיע הטכנאי-הוא הגיע עם מיסבים חדשים. הוא החליף אותם, אך שוב – התקלה לא תוקנה והרעש נשער כשהיה.
או אז החליט הטכנאי שיש לקחת את כל החלק הפנימי של המכונה למעבדה – והוסיף ואמר "שקורה שיש תקלת יצור במכונות, הוא לא יודע מה הבעיה ועל כן הוא לוקח את כל החלק למעבדה לבדיקה".
שוב חזר הטכנאי אלי עם החלק , ובשיחה שעשיתי עם מנהלת השירות רויטל, הסתבר ששכחו לשים איזה חלק במכונה וכעת הבעייה אמורה להפתר.
הטכנאי הרכיב את החלק חזרה, הרעש שהיה קודם אמנם פחת – אך עדיין יש רעש שלא היה בחודשים הראשונים שהמכונה עבדה.
פניתי שוב למרכז השרות – ורויטל אמרה שהיא תשלח אלי מנהל אזור שיחליט אם התקלה קיימת אם לאוו.
הגיע אלי מנהל אזור בשם אודי, בדק את המכונה וקבע חד משמעית שהרעש הוא סביר, באותה בדיקה הוא גילה שמכסה המכונה בצד האחורי שלו, שבור. הוא הפנה את תשומת ליבו של בעלי לשבר, ומיד אמר שלא הוא שבר אותו.
בעלי עמד על כך שיחליפו את המכסה במכסה חדש, אך מנהל האזור טען שיש צורך לבדוק מי מהטכנאים אחראי על השבירה (כאילו שמישהו יודה שהוא שבר מכסה...) ויחזרו אלינו.
באותה שיחה הוסיף ואמר הטכנאי – בכדי שלא נמשוך את זה יותר מדי, בוא נעשה עסק ונשלם חצי חצי על המכסה, חצי אתם וחצי חברת קריסטל, שכל הסיפור הוא 140 ₪ ואין טעם לעשות עניין מזה.
בעלי כמובן לא הסכים, היות ואנחנו מעולם לא נגענו במכסה המכונה, מעולם לא פתחנו את המכסה, כי הרי בשביל זה "אירחנו" מספר רב של פעמים טכנאי שרות של קריסטל אצלנו, ואין שום סיבה שגם אנחנו ניגע במכסה.
כמובן שלאחר בירור שעשו בחברת קריסטל אף טכנאי לא לקח על עצמו את האחריות לשבירת המכסה, ונכון להיום אנחנו נמצאים עם מכונה בת 4 חודשים, שעובדת ברעש שלא טבעי לה , ועם מכסה שבור, וחברת קריסטל מתנערת מכל אחריות.

החלפת מכסה המכונה בחדש, פיצוי על 4 חצאי ימי עבודה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה