פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שיוויון במתן שירותים לחברי אותה הקופה במחוזות השוניםb נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מחוז צפון - עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
השתלשלות האירועים החלה בחודש נובמבר לאור פנייה שנעשתה למוקד הטלפוני של קופת חולים הכללית לצורך הרשמה לסדנא עבור נשים בהריון - כפי שקופת החולים מפרסת כנותנת השירותים הטובים ביותר לנשים בהריון - חברות ה"מושלם" בקופת חולים הכללית. בשיחה זו נאמר לי שסדנא זו לא קיימת במחוז הצפון, והופנתי למוקד פניות הציבור של מחוז הצפון. במוקד נאמר לי כי לא קיימת הסדנא מאחר ואין ביקוש, כשבררתי מה המינימום הנדרש - נענתי ש- 10 משתתפות. לא הסתפקתי בתשובה זו ותוך פחות משבוע היתה בידי רשימה של לפחות 10 נשים הרות המעונינות בסדנא זו. העברתי רשימה זו למוקד פניות הציבור כבקשתם. הפנייה הועברה הלאה לטיפולה של הגברת סיאם במחלקה לקידום החינוך ב"קופת חולים". לאחר שיחות חוזרות ונשנות עם הגברת סיאם בהן הובטח לי כי הנושא בטיפול וכי מחפשים גורם מקצועי שיעביר סדנא זו ומקום מתאים וראוי לכך. התאזרתי בסבלנות וכשראיתי כי כעבור שבועות רבים ואף חודשים המצב לא מתקדם ומשתנה - ניסיתי שוב ליצור קשר עם סיאם - נאמר לי כי היא נמצאת בחו"ל ומאחר והיא התחילה לטפל בנושא עלי לחכות שתשוב. בשיחה שנעשתה עם סיאם היום (ה-7.6.10) נענתי כי אין מספיק ביקוש, כשהתעננתי היכן נעשתה ההרשמה - נענתי כי אין זה ענייני והיא לא חייבת לתת לי תשובות. אני המומה וכעוסה לאור המצב. במהלך שיחותיי עם הגברת סיאם התבררו לי מספר דברים (כנראה ללא פליטות פה שלא הייתי אמורה לשמוע) כמו כן תשובותיה של סיאם אינן מקצועיות ונשמעות כמעיין התחמקות ממציאת פתרון אמיתי למצב. ברצוני לציין כי ישנו פרגון מצד גורמים נוספים השייכים למרפאת הנשים בעפולה - המעוניינים בקיום סדנא זו ואף ניסו לשתף פעולה בהשלמת רשימת הנשים המעוניינות בסדנא זו מאחר כי הם רואים בכך חשיבות רבה בביצוע פעילות גופנית בתקופת ההריון. לצערי קצרה היריעה מלפרט את כל השתלשלות האירועים, הגורמים איתם הייתי בקשר ותגובותיהם. אני מופתעת ומאוכזבת מהטיפול שנעשה בנושא בייחוד כי מדובר בגוף כמו קופת חולים.
לצערי, רק עכשיו אני פונה לגורמים חיצוניים מהגוף עצמו - בתקווה שאולי צעד זה יוביל לשינוי כלשהו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קיום הסדנא והשירותים המפורסמים לכל המחוזות ללא הפלייה - בין איזור המרכז לפרפריה פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור הנהלה ראש שם ותפקיד:
גב' סעדון פנתה לממונה על פניות הציבור במחוז צפון, במקביל לפנייתה לאתר תלונה. תגובה:
גב' סעדון נענתה ישירות על ידי גב' גיליה שגב הממונה על פניות הציבור במחוז צפון ביום 11/3/10. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה