פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה מכוונת של חיילים משוחררים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
כללית מושלם סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שמי אלכס, סטודנט.
השתחררתי משירות צבאי באוגוסט 2006.

אימי רופא בקופת חולים כללית כ20 שנה,
ולפי חוקי קופת חולים כללית אני נחשב "פרסונל" שלא צריך לשלם
עד גיל 25 (חל לפני שבוע)

לאחרונה קיבלתי מהבנק שלי פירוט חיובים בהוראת קבע
שהוגדרו בשם "ביטוח" החל מסיום שירותי ב2006.
הסתבר כי חיובים אלו הם אינם מחברת הביטוח או מביטוח לאומי
אלא מקופת חולים כללית שגבתה מהחשבון שלי כ30 שקלים
על בסיס חודשי.

בסיום השירות הצבאי זימנו אותי לקופת החולים שבו אימי
עובדת ונציגת קופת החולים ציינה שאני "מחויב" לחתום על טופס
הוראת קבע למקרה שיהיה צורך בהשלמות גביה מעבר למה שמגיע
לי מהמושלם. והסבירו לי באופן מפורש שאני לא אצטרך לשלם לקופת חולים
כללית עד גיל 25 כיוון שאני זכאי ל"כללית מושלם" עד גיל 25 כיוון שאני בן של רופא בקופת החולים. העתקים של המסמכים הנ"ל נאמר לי שאקבל

לאחר בירור טלפוני מול נציגים , סגל וגורמים אחרים בקופת חולים כללית
הסבירו לי כי חלה טעות וכי עלי לפנות למוקד שלהם בבקשה לזיכוי רטרואקטיבי
לתשלומים שנגבו החל מאוגוסט 06 ועד מרץ 10.

וכך עשיתי, שלחתי לכללית מושלם פקס כיוון שהם לא זמינים בטלפון ולא במייל
ולאחר חודש קיבלתי את התגובה הבאה בדואר:
>תוכנית "כללית מושלם" וביטוח "מושלם עובד" הן שתי תוכניות נפרדות וניתן להשתמש בשירותים בכלולים בהן במקביל.
במהלך התקופה בה שילמת עבור שתי התוכניות זכאותך הייתה מלאה בכל אחת מהן אשר על כן לא מדובר בכפל ביטוח.
לא ניתן להענות לבקשתך בדבר החזר.

לפני שבוע פתאום לאחר 4 שנים, התקשרה אלי בחורה מכללית מושלם וקראה לי רשימה של הטבות שאני זכאי להם וכמעת התעקשה שאני אלך לעשות שיננית בחינם.

ברור לי שמדובר פה בהונאה, עברתי על כל המסמכים ששלחו אלי ושחתמתי להם אי פעם...בשום מסמך לא מופיע שהצטרפתי לעוד תוכנית מעבר למה שמגיע לי כבן של רופא בקופת חולים. היום פניתי לעורך דין שהסביר לי שקיימים עשרות מקרים כאלו וכי כללית מעבירים מבוטחים מתוכנית לתוכנית מבלי לעדכן אותם
בהשלכות ובמקרה שלי על קופת חולים כללית הייתה האחריות להודיע לי שאני מבוטח אצלהם בשני תוכניות דומות ומקבילות אבל הם בחרו לא לעשות את זה ולהמשיך לגבות ממני כל חודש.

אציין שמתקופת השחרור הייתי בריאה ולא נזקקתי לשירותים או ניתוחים או הליכים
רפואים כלשהם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
להלן תשובתנו שנשלחה ישירות אל הלקוח:

"במענה לפנייתך ברצוני להבהיר כי "מושלם לעובד" הינה פוליסת ביטוח של ארגון העובדים באמצעות "דקלה", ואלו "כללית מושלם" היא תכנית לשירותי בריאות נוספים.
מדובר בשתי תוכניות שונות ולא זהות וניתן להשתמש בשתיהן במקביל. לא מדובר כאן בכפל ביטוח אלא בתשלום וזכאות כפולה.

מבדיקה שערכתי עולה כי הנך חבר בתוכנית "כללית מושלם" מתאריך 2.7.2006 וקיים טופס הצטרפות לתוכנית חתום על ידך.
חשוב להדגיש כי במהלך התקופה התשלום השוטף לשתי התוכניות הופיע מידי חודש, הן בתלוש המשכורת של אמך והן באמצעי תשלום שניתן לתוכניות "כללית מושלם". כמו כן, התשלום והחברות בתוכניות "כללית מושלם" פורטו בדו"ח התשלומים החצי שנתי שנשלח ללקוחותינו.
לאור האמור אין הצדקה להחזר הכספים ששולמו ל"כללית מושלם".
תגובה:
ככתוב ב"תגובה" פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה