פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ושרות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב27/8/09 רכשתי פוליסת ביטוח לחול דרך *2700 בעיסקה טלפונית ,יום למחרת ביטלתי את העיסקה מכיון שקיבלתי פוליסת ביטוח ללא עלות דרך סוכן הנסיעות .
נאמר לי שעל מנת לבטל עלי לפקסס מכתב לביטול ועד 24 שעות אין קנס אחכ גובים קנס ,פיקססתי את הבקשה ב30/8 קיבלתי SMS שהתקבלה הבקשה והיא בטיפול ,לאחר כשבועיים התקשרתי שוב ל*2700 על מנת לדעת מה קורה ולמה חיבו אותי בכרטיס אשראי ולא ביטלו במשך הזמן הזה ,נאמרא לי שלא התקבלה שום פניה ואין דבר כזה הודעת SMS . ביקשתי מאותו נציג שיעביר לי ממונה עליו שיבדוק את הנושא הזה כי משהו לא הסתדר לי העביר אותי אול 4-5 נציגים עם המתנות מטורפות שיחות של שעתיים ואפילו יותר בסופו של דבר נאמר לי שזה לא דרכם אלה דרך כלל ביטוח ורק דרכם מבטלים שרכשתי את הפוליסה לא היה שיקוף של הדבר הזה שאין לי מה לפנות אליהם וכלל מטפל בזה . העבירו אותי לנציגה של כלל לאחר שהתייאשתי והרמתי מעט את קולי נאמר לי שתוך שבוע השיק אצלי.
עברו יותר משבועיים ב8/10 פניתי שוב למוקד אחרי שהועברתי בין כמה נציגים ואף אחד לא ידע על מה אני מדברת .עד שהעבירו אותי שוב לכלל ביטוח ושם נאמר לי ששלחו לי את השיק ב15-9-09 אך היא לא יודעת מה הכתובת שאליה נשלח השיק!!!!ביקשתי שתחזיר אותי ל*2700על מנת שנברר שם אף אחד לא נתן לי תשובה לאחר שביקשתי את מס הטלפון של פניות הציבור הנציגה שהיא מנהלת משמרת סירבה לתת לי את המס ומסרה לי פקס שיגיע אליה והיא תעביר משהו שנראה לי מאוד הזוי והבטיחה לחזור אלי עד היום ב12 בצהריים 11/10/09 עד עכשיו אף אחד לא פנה אלי בענין הזה ,פניתי שוב ל*2700 על מנת לקבל את המס של פניות הציבור טורטרתי בין 3 נציגים שיחה שנמשכה 12 דק ולא קיבלתי את המס של פניות הציבור....אני כבר מתוסכלת מהשרות הזה ואין מרפאה אחרת בישוב שלי אחרת ממזמן הייתי עוברת .לקבוע תור לרופא משפחה אני מחכה שבועייפ ואפילו יותר לרופא ממוחה חודש ומעלה ...לקבל הפנייה לבדיקת דם אתה צריך להיות מת בשביל זה.ובנוסף החודש חייבו אותי פעמיים על הכללית מושלם מכיוון ששינתי את אמצעי התשלום ואף אחד לא הודיע לי על כך ...אני ממש מתוסכלת אין לי למי לפנות אני מקווה שתעזרו לי
וכספי סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור- הנהלה ראש שם ותפקיד:
ב3.9.09 נשלח לגב' בן חיים צ'ק לכתובת שמופיעה במחשב. כאשר התבררבהמשך על ידי הלקוחה כי לא קבלה את הצ'ק, היה צורך טרם שליחת צ'ק חלופי לודא כי לא נפרע, ולבטלו בבנק. לאחר שזה נעשה, נשלח צ'ק חדש ביום 18.19.09.
תגובה:
נשלח צ'ק חדש ללקוחה, ומכתב הסבר עם התנצלות ללקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה