פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלמאות מוקד 2700 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מוקד מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שהשתחררתי מהצבא ביקשתי לחדש את ביטוח הכללית מושלם שהיה בירשותי לפני השירות הצבאי. בסניף הכללית בעירי נאמר לי שעליי לחדש את הביטוח דרך המוקד הטלפוני. במוקד נתבקשתי למסור פרטיים אישיים (שכבר הופיעו במערכת) ולפקסס את תעודת השחרור. מאותו יום ושבועיים אחריו בכל יום לסירוגין אני מדברת עם נציגים שונים (שכולם בני דודים משום מה) וכל נציג מוסר לי פרטים שונים כאילו שאין תקשורת כלל בין המחשבים של הכללית !!!
לאחר התרוצציות בין הסניף לטלפון ולאחר שכמעט והתייאשתי וביקשתי לבטל כל קשר ביני לבין הכללית , ענה לי נציג שהבטיח שהכל מסודר ותוך חודשיים !!! הכל ייקלט.
עוד לפני שהצטרפתי לכללית הצליחו לעצבן ולהרגיז אותי רק בשביל לחדש כרטיס שכבר היה קיים שנים.
אקווה שמעכשיו הכל יזרום חלק אך אני בספק לאור כמעט 200 תלונות של לקוחות !!
בזבוז זמן וטלפונים מיותרים סוג הנזק :
ניהול ותקשורת בין נציגים פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור - כללית מ שם ותפקיד:
פנייתך בנדון הגיעה לטיפולי .
ראשית ברצוני להתנצל באם קבלת רושם מוטעה מתוכנית כללית מושלם. מטרתנו הראשונה היא לקוחות מרוצים ואנו עושים את כל המאמצים על מנת להשיג מטרתנו זו.

כמו כן , צר לנו אם חשת כי היחס שקבלת מנציגי כללית מושלם במהלך שיחותיך עמם, לא תאם את ציפיותיך. אנו מתנצלים על כך. אנו עושים כל מאמץ להעביר מסר של שירות אדיב וסובלני בכל דרגי השירות במסגרת כללית מושלם. אנו נמשיך לחדד בקרב העובדים את החשיבות העליונה למתן שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

רמת שירות גבוהה מהווה נדבך מרכזי בפעילות כללית מושלם. בטוחני כי בפניותיך הבאות, במידה ותזדקק לכך, תזכה לשירות מעולה לשביעות רצונך .

תגובה:
מבדיקה שערכתי עולה כי שיחותיך למוקד כללית מושלם נערכו במועד בו כלל לא היית זכאי בשירותי בריאות כללית ועל כן לא ניתן היה לצרפך לתוכנית כללית מושלם .
כעת הנך עמית בתוכנית מיום 30.9.07 בתנאי חיילים משוחררים משמע שנה חינם ופטור מתקופת אכשרה .
בכוונתנו להפיק לקחים מפנייתך על מנת ליעל את הטיפול בפניות כגון אלה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה