פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אישור טופס 17 נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד כתובת:
מינהלת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אורי ואני אבא לעידו בן 3 עידו נולד עם קלאב פוט בשתי רגליו
ז"א שתי כפות הרגליים נוטות פנימה ומעלה השיטה הטובה ביותר לטיפול היא של ד"ר פונזטי.אורטופד ילדים מבית החולים האוניברסיטאי של איווה סיטי. והמומחה בארץ לטיפול בשיטה זו והמוסמך ע"י ד"ר פונזטי זה פרופ' שלמה וינטרוב מבית החולים דנה בתל אביב (איכלוב ) עוד לפני שהוא נולד וגילנו זאת החלטנו לטפל במקום המקסים הזה אפילו אישתי ילדה באיכלוב ע"מ שהטיפול הראשוני יבוצע ע"י הצוות אורתופדית ילדים בדנה זו זכותנו המלאה להחליט מי יטפל בבן שלנו איפה מתי וכמה !!! הטוב ביותר לבן שלנו אנו כהורים מחפשים את הטוב ביותר שימו לב אנו גרים ליד אשקלון והחלטנו לנסוע לתלאביב ללא שום חרטה ע"מ לקבל את הטיפול הטוב ביותר . כניראה שאת קופת חולים כללית זה לא כל כך מעניין ובגלל זה היא אף פעם !!! מכל ה15 פעם שביקרנו
היא לא אישרה בזמן והיום הטיפול האחרון היא כלל לא מאשרת פנינו מספר פעמים לגברת מזל מפניות הציבור אך כניראה חוץ מהתואר והתפקיד אנו סתם מטרדים אותה התירוץ דרך אגב שאנו נטפל בבית החולים קפלן .. או במילים אחרות למה שנשלם 167 שקל (עלות טופס 17 ) למישהו חיצוני אם אפשר להשאיר זאת בקופה !!! היחס המשפיל אפילו לא נותן לנו אם מי לדבר הכוונה היא למינהלת שמאשרת או לא .יושב שם אדם שלא מכיר את הסיפור לעומק יותר מיזה הרי הרופא ילדים ביקש לאשר את הטופס 17 והוא פשוט שם פס עליי על הרופא ילדים על הבן שלי ועל אישתי וכל זאת בשביל סכום מצחיק לעומת מה שאנו משלמים. בסיום אגיד מילה טובה על רופא הילדים ד"ר ראול רויטמן שבמשך כל התקופה עזר לנו המליץ לנו והיה לצידנו כל הדרך דרך אגב אם לרגע חשבתם שמיכוון שלא אישרו לי את הטופס 17 אני אמנע מבני את הטיפול הרי זו איוולת אני שלמתי מכספי את העלות ומצפה לקבל את הסכום בחזרה !!! תודה מראש אורי
כספי סוג הנזק :
הבטחה בכתב שמקרה זה לא יחזור + אישור טופס 17 פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
אורית ארוסי - עוזרת נצ שם ותפקיד:
שלום רב,
חוק ביטוח בריאות ממלכתי קובע ש"שירותי הבריאות הכלולים בסל שירותי הבריאות יינתנו בישראל, לפי שיקול דעת רפואי, באיכות סבירה, בתוך זמן סביר ממקום מגורי המבוטח, והכל במסגרת מקורות המימון העומדים לרשות קופת חולים...". הכללית פרסמה את הסדרי הבחירה שלה ולאחרונה אף עדכנה את הסדרים אלו.

אחריות הנהלת המחוז חורגת הרבה מעבר לשירות הניתן לחולה הבודד, ונוגעת לכלל החולים הזקוקים לטיפול במסגרת מקורות המימון העומדים לרשותה, כמתחייב מהחוק הנ"ל.

מתוך כך הכללית רשאית להפנות את לקוחותיה אל מתקניה , כל עוד ניתן לקבל הטיפול המבוקש במתקנים אלו.

המחוז הפנה אותך לבי"ח שניידר, הנחשב למוביל בארץ ברפואת ילדים, ששם יוכל בנך לקבל טיפול מעולה.
בי"ח דנה (איכילוב) אינו כלול בהסדר הבחירה של המחוז ולכן לא ניתן לאשר טופס 17.
בברכת בריאות טובה.
בברכה,
אורית ארוסי
עוזרת נציב פניות הציבור

תגובה:
אנא ראה בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה