פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בשיטת מצליח ! צירוף לתוכנית פלטינום ללא הסכמה או אישור לחיובי. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קופת חולים כללית בימים אלו מבצעת צירוף לקוחות לתוכנית פלטינום.
בשיטת "מצליח" מצרפת הקופת חולים כללית את כולנו.
במידה ולא נודיע בתוך 21 יום על רצון לצת מהתוכנית נחוייב ב 40 ש"ח נוספים.
אינני חושב שזה חוקי !
לאחר בקשה לביטול השירות מנסר לי כי נציג יצור עימי קשר ב48 שעות הקרובות.
מעניין מדוע החיוב היה מיידי ! אך היציאה כה קשה ומורכבת !
אנא סייעו לי במאבק נגד שיטת מצליח זו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי. ביטול שיטת מצליח מתועבת זו. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור - כללית מ שם ותפקיד:
פנייתך בנדון הגיעה לטיפולי .
ראשית ברצוני להתנצל באם קבלת רושם מוטעה מתוכנית כללית מושלם . מטרתנו הראשונה היא לקוחות מרותים ואנו עושים את כל המאמצים על מנת להשיג מטרתנו זו .
בשונה מקופת החולים "מכבי" , הצירוף למושלם פלטינום הוא וולנטרי .
מבדיקה מעמיקה שערכתי עולה כי חתמת על טופס הצטרפות למושלם פלטינום . הטופס נמצא ברשותינו העתק נשלח לביתך .
תגובה:
לבקשתך תוספת הפלטינום בוטלה מיום בקשתך 20.5.07.

לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה