פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כללית מושלם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות סגירת חשבון בנק, ביקשתי לשנות את הוראת הקבע לחשבון אחר.
נכנסתי לקופת חולים בעפולה ומילאתי טופס חדש.
לאחר כחודש, כשגיליתי שלא חייבו אותי, יצרתי קשר טלפוני ונאמר לי שהעדכון לוקח זמן.
עבר עוד חודש וקיבלתי מכתב שאומר שעליי לעדכן חשבון (שוב...???).
שוב התקשרתי ושלחו לי נציג לבית שיחתים אותי על טופס חדש.
עברו עוד מס' שבועות ושוב חזר על עצמו כל הסיפור ושוב שלחו לי מציג לבית שאמר לי שאפשר להרשם מחדש ולא יחייבו אותי על הזמן שעבר.
עוד נאמר לי שאני לא אפגע מזה.
הסכמתי וכשביקשתי לקבוע תור לטיפול לילד, נאמר לי שאין אפשרות כי "אין לך וותק של חצי שנה במושלם".
(שכחתי לציין שהיינו רשומים כבר כמה שנים כל המשפחה).
שוב התקשרתי ואז אמרו לי שאני צריך לשלם תוך יומיים 700 ש"ח כדי לפתור את הבעיה.
ביקשתי לחלק את הסכום ונעניתי בשלילה.
ככה נפגעתי מטעות וחוסר סד בכללית מושלם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבוא לקראתי ולפתור את הבעיה. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור - כללית מ שם ותפקיד:
פנייתך בנדון הגיעה לטיפולי .
בחודש 4/06 נוצר מצב של פיגור בתשלומים בתוכנית כללית מושלם .
בחודש 5/06 התקבל טופס הצטרפות חדש עם פרטי הו"ק חדשים אך לצערי , ניסיונותינו לגבות מהו"ק החדשה החדשה עלו בתוהו.
ועל כן בוטלה תוכנית כללית מושלם שלך עקב פיגור בתשלומים רטרואקטיבית מחודש 4/06 - הודעות על כך נשלחו לביתך אך לצערי לא נעשה ניסיון על ידך לחידוש התוכנית .
בתאריך 29.12.06 חתמת על טופס הצטרפות חדש לתוכנית כללית מושלם .
תגובה:
על מנת לחדש את התוכנית שבוטלה מחודש 4/06 יש לשלם החוב. אנא פנה למוקד כללית מושלם בטלפון *2700, להסדרת הנושא.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה