פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת תור לטיפול למעלה מחודשים נושא התלונה:
יגיל רותי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
עומר כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.10.2006 שלחתי בפקס הפניה להתיעצות מומחה במרפאת כאב
בבית חולים סורוקה.
מאותו זמן ,אחת לשבוע אני מבררת טלפונית מתי יהיה לי תור להתיעצות,
התשובה הקבועה היא : זה לוקח זמן.
איך יתכן שאדם הסובל מכאבים לא מסוגל לקבל תשובה במשך תקופה כל כך ארוכה.
רק לציין שהכאבים התחילו כבר לפני כחצי שנה,כמו שמצוין בהפניה של רופא המשפחה שנשלחה למרפאת הכאב.
לאור ההזנחה הגדולה אפשר להבין מדוע עוזבים את קופת חולים הכללית
או תובעים על נזקים עקב התפתחות מחלות כתוצאה מהזנחה.
אבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה.
בברכה
רות יגיל ת.ז 003915709
עומר , אשל 94
טלפון 08-6469201
ניד 054-4642983
דו"אל [email protected]
המשך כאבים סוג הנזק :
קבלת תור מידית פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה