פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקשורת לקויה - התפרקות הממסד האירגוני של קופת חולים בגלל 2 קטיושות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מאז ונכנסנו לשגרת חרום החליטה כל המדינה לנצל את המצב, ולהתבטל או כהגדרתם להיכנס ל"מתכונת עבודה מיוחדת", משמעות הדבר שכל הדבר הבסיסי שנקרא אירגון נמחק מאחר ואנחנו "במצב חרום", כשבועיים אני בודק בקופת חולים כללית בקריית אתא (מרפאת רם-טל) מתי אפשר לקבוע תור ותמיד אותה התשובה: "אין קביעת תורים, תגיע בין 8-10)" ואם אני רוצה אחה"צ אז יש קופ"ח אחר במקום אחר.
לא משנה שמראש אני נדרש לוותר על הרופא שלי שאני מכיר ומכיר את ההיסטוריה הרפואית שלי מאחר והם ויתרו על אירגון והתחילו לעבוד בקבלנות, רופא אחד ומי שבא בא.

מאחר ויש אנשים שעובדים במדינה כדי להתפרנס ולא נכנסים ל"מתכונת עבודה מיוחדת", החלטתי להגיע לקופת חולים ביום חמישי (היום) מאחר ולקחתי חופש לסידורים.
לאחר שהגעתי לקופת חוליםבשעה 08:05 והייתי הרביעי בתור (אבל מה לעשות זה בסדר אנחנו במצב מלחמה), המחשבים לא עבדו ורצנו אחרי הרופא לחדר אחר, והרופא גם משם יצא והודיע לנו שאין מחשבים, אבל הוא יבדוק מי שלא צריך מחשב (כאילו שאני יודע אם אני צריך מחשב או לא בשביל לבדוק אותי), בשעה 08:35 לאחר שהתקדם רק אדם אחד בתור, מגיעה לה גברת נחמדה קבל עם ועדה שהיא הבאה בתור מאחר ושפר גורלה והיא קבעה תור ל 8:20, לאחר דין ודברים היא בצדק מצידה אמרה לי לבדוק עם הפקידה, כמובן שלהפתעתי הרבה יש לה תור, כשהעלתי את נושא ה"אין תורים" בפני הפקידה התשובה הייתה שהתור נקבע מזמן, (כנראה לרופא משפחה היום קובעים תור שבועיים מראש מאחר ואני במשך שבועיים שמעתי שאין תורים), כמובן שהתעצבנתי ואמרתי לה שקופת חולים נדפק לה הראש מכמה קטיושות שעפו ועזבתי את המקום,
באקט של עצבים או צדקנות או לא משנה איך נקרא לזה, התקשרתי למרפאה לאחר כ 15 דקות וביקשתי לקבוע תור, ענתה לי אותה הפקידה (רבקה שמה) עם חיוך ואמרה ש"אין תורים" ופשוט להגיע כמובן שבשלב זה הזכרתי לה שלפי מה שהיא אמרה בעצמה לא רק שיש תורים אפילו היא אישרה אותם, ואני מעוניין לקבוע תור, אז קיבלתי תור לעוד דקה, ואחרי זה התור השנתה לשעה 9:20 כששאלתי אותה האם אני אכנס בזמן של התור היא מראש ענתה שלא יודעת אבל יש הרבה אנשים.
כמובן שלתור אני לא הולך, גם כי אני עצבני עכשיו וגם כי אין לי כח לריב עם כל האנשים שמחכים בצדק ולומר להם שאני צריך להכנס לפניהם "כי לי יש תור".
לצערי כשאני כותב את זה בשביל להוציא את הכעס שלי החוצה, אני יודע הרי שלא יהיה מענה, הייתי עובר לקופ"ח אחר אבל הרי כולם אותו הח...
ניתן לצבוע כל דבר ולומר שזו שיגרת החרום, אני גר היכן שנמצאת המרפאה ועובד גם באזור הצפון שמוגדר איזור חרום ועדיין אני עובד, משום מה במדינה שלנו הראשונים להיעלם ולנצל כל מצב הם אלה שעל פי חוק אנו משלמים להם מיסים, הרי כל משרדי הממשלה - אותה הממשלה שהודיע לכל אזור חיפה להמשיך לעבוד כרגיל הם אלו שנמוגו ראשונים, וקפות החולים - המשק לשעת חירום שלנו הפך לעבוד במתכונת חירום - משמע להעלים את כל מה שהם מנסים למכור לנו במשך שנים על הקידמה וההתקדמות של קופות החולים בחרום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אין לי פיתרונות נדרשים, הייתי עובר לקופ"ח אחר אבל פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה