פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה לא מספקת של פניות הציבור של ביטוח כללית מושלם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

לפני מס' חודשים היה לי ביטוח כללית מושלם בגלל שרציתי רופא מומחה והיו חסרים לי מספר חודשים בלבד לא הסכימו לספסד לי את זה הדבר הכעיס אותי וביטלתי את הביטוח לפני כחודש פניתי שוב בבקשה לחדש רטרו את הביטוח ומסרו לי שלא ניתן אני מוכנה לשלם רטרו אבל הנציגה מסרה שיש סרוב על הבקשה שלי בלי לפרט אפילו למה .
למרות שאני כועסת עשיתי שוב ביטוח החודש ואני שוב פונה אלכם בבקשה לחדש רטרו את הביטוח כדי שתהיה לי תקופת זכאות לרופא מומחה
תודה

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור - כללית מ שם ותפקיד:
שלום רב,
מבדיקה שערכנו עולה כי היית לקוחה בתוכנית כללית מושלם מחודש 6/05 עד 10/05.
על מנת לקבל השתתפותנו בהתייעצות עם רופא מומחה נדרשת תקופת אכשרה בת 6 חודשים ועל כן לא היה באפשרותנו לאשר השתתפות או הנחה כלשהי לפני חודש 12/05.
היות וביקשת לבטל התוכנית בחודש 10/05 ופנית לחדשה בחודש 5/06 אין באפשרותנו לחדש התוכנית רטרואקטיבית.

תגובה:
צר לי שלא יכולתי לסייע מעבר למתן אינפורמציה זו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה