פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר במקצועיות לאבחון מחלות ושרות מחפיר נושא התלונה:
ביטון מוטי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יוהנה זבוטינסקי נווה זאב כתובת:
נווה זאב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
תלונה שהועברה למחלקת תלונות מחוז דרום

ג,א,נ.


הנדון: תלונה על מרפאתי בנווה זאב.


בהמשך לשיחתנו בנושא תלונתי כפי שציינתי יש לי 2 תינוקות אחד בגיל 2.5 ותינוקת בת 3 חודשים היום פניתי באמצעות הטלפון למרפאה שבנווה זאב, ענתה לי מנהלת אדמיניסטרטיבית אסיה ביקשתי לדבר עם דר' ייבגני קיבלתי תשובה ממש "מגעילה" אני מצטט קודם כל ייבגני לא מתחיל לעבוד בשעה זו דבר שני הוא לא נמצא היום וכל זאת בטונים אגרסיביים ביקשתי ממנה הפניה עבור בני לבית החולים נאמר לי שאין דבר כזה תגעו למרפאה והרופאה תחליט. הסברתי לה שזה לא עוזר הילד חולה כבר תקופה ארוכה מאוד בכל פעם שאנו מגיעים למרפאה התשובות הן אותם תשובות אין לילדים כלום זה יעבור כמו כן מאחר ולא קיבלנו במשך 4 ימים שום טיפול מקצועי עבור בני התשובה של דר' טטיאנה זה כלום תוך יום זה יעבור הילד עם חום גבוהה כבר 4 ימים כמו כן פריחה אדומה על כל הגוף לאחר שהסברתי לאסיה שאני שוקל לעבור למכבי ענתה לי אתה לא מאיים עליי מצדי תעשה מה שאתה רוצה בסופו של דבר החליטה אישתי לגשת למרפאה היא הוזמנה בשעה 8:15 המתינה עד השעה 9:00 עם ילד כפי שציינתי לעיתים אנו מבקשים להגיע מוקדם ככל האפשר או לקראת הסוף כדי שלא לחשוף את הילדים למחלות נוספות לעולם לא גילו נכונות לעזור לנו. לאחר שסוף סוף נכנסה לדר' טטיאנה ביקשנו לקבל הפנייה לבית החולים נעננו בשלילה, פתאום לאחר התערבותי הוחלט לבצע בדיקות מקיפות כגון בדיקות דם , משטח גרון וזאת בהתייעצות עם דר' אירנה , כאשר אישתי שאלה למה לא נתת לי בדיקות אלו עד היום כמובן שלא קיבלנו תשובה ביקשתי לדבר עם הרופאה באמצעות הפלא פון של אישתי היא סירבה לדבר עמי בסופו של דבר לאחר שהתעקשתי הצלחתי לדבר עם הרופאה ,ביקשתי הפניה לבית החולים עבור בני ,ענתה לי תקבל וניתקה לי את הפלא פון תוך כדי שיחה.

ברצוני לציין עובדות נוספות במשך כל התקופה שבני וביתי היו חולים לא קיבלנו עבורם כל טיפול רציני או מקצועי תמיד התשובה שזה יעבור , ללא כל תרופות או בדיקות שמקובלות במרפות רציניות כגון מכבי , מאוחדת , וכ"ו אנו מרגישים שבמרפאה זו אין אכפתיות מקצועיות או יחס אנוש כלפי החולים העובדה שהתינוקת שלנו חולה כבר חודש ימים עם נזלת ושיעול של אדם מבוגר זה לא עוזר.
פשוט אנו כבר לא מאמינים שהצוות הרפואי במרפאה זו ייתן לנו טיפול מקצועי כבמקובל דבר נוסף בעקבות כך אנו שוקלים לעבור למרפאה אחרת כגון מכבי או מאוחדת לכן אבקשך לטפל בתלונתנו במלא הרצינות ותשומת הלב לצערי אני לא מצליח להעביר בתלונה זו את מה שאנו מרגישים באמת.





בברכה,
ביטון מוטי
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבצע שידרוג לאנשי הצוות במרפאה זו. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה