|
|
|
|
|
|
אי מענה וניתוק שיחות |
נושא התלונה: |
יום שני 17 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מוקד פניות הציבור |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לא יאומן אבל מוקד הפניות לציבור עצמו לא מתנהג במקצועיות.
אני מחייג כבר למעלה מ20 דקות ולא עונים, ויותר מכך, לאחר 3 דקות בהן מתנגן התקליט שמסביר עד כמה שהכללית היא קופ"ח טובה השיחה פשוט מתנתקת.
צלצלתי לטלפון 03-5773215.
הסיבה שצלצלתי אליהם היא כדי לבקש הפניית טופס 17 עבור ביתי התינוקת שבמחוז לא אישרו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לפחות שיענו לטלפון. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
חנה אבן ממונה על פניות |
שם ותפקיד: |
לעיתים יש לחץ של טלפונים על המשרד,כאשר לא ניתן לענות בו זמנית ליותר מפונה אחד ולפעמים שניים. שיחות אורכות זמן רב,ועלינו להיות סבלניים וקשובים לפונים,ולאחר מכן,גם לטפל בפניות. |
תגובה: |
עושים כמיטב יכולתנו. נושא המענה המוקלט-בטיפול |
פתרון: |
|
|
|