פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה וניתוק שיחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד פניות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לא יאומן אבל מוקד הפניות לציבור עצמו לא מתנהג במקצועיות.
אני מחייג כבר למעלה מ20 דקות ולא עונים, ויותר מכך, לאחר 3 דקות בהן מתנגן התקליט שמסביר עד כמה שהכללית היא קופ"ח טובה השיחה פשוט מתנתקת.
צלצלתי לטלפון 03-5773215.
הסיבה שצלצלתי אליהם היא כדי לבקש הפניית טופס 17 עבור ביתי התינוקת שבמחוז לא אישרו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפחות שיענו לטלפון. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
חנה אבן ממונה על פניות שם ותפקיד:
לעיתים יש לחץ של טלפונים על המשרד,כאשר לא ניתן לענות בו זמנית ליותר מפונה אחד ולפעמים שניים. שיחות אורכות זמן רב,ועלינו להיות סבלניים וקשובים לפונים,ולאחר מכן,גם לטפל בפניות. תגובה:
עושים כמיטב יכולתנו. נושא המענה המוקלט-בטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה