פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קבעתי תור במרפאת השיניים ברמת אביב, בשעה 8.15 בבוקר. נאמר לי שאהיה ראשונה בבוקר. הגעתי למקום בזמן, אך הרופא לא הגיע. המתנתי לו עד 8.30 ואז נאלצתי לעזוב, כי אפילו אם היה מגיע, לא היה מסיים לפני 9.00, ואני חייבת להמשיך את פעילותי. קבעתי מוקדם בבוקר על מנת להיות ראשונה, ולסיים לכל המאוחר בשעה 8.45.
בצאתי פגשתי את הרופא מגיע במעלית. אמרתי לו שנדמה לי שקבענו ב-8.15, ותשובתו היתה "מה אנחנו בבית ספר"
לצערי זהו דפוס התנהגות קיים של זלזול. איננו בבית ספר אנו בחיים עצמם, ונותן שרות חיים לתת ללקוח את היחס המינימלי - עמידה בלוח זמנים.
עבר שבוע ולא שמעתי דבר מהמרפאה.

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה