פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מילים ! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הופנתי לטיפול אצל רופה מומחה במרפאות של כללית בהלל יפה חדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
בסביבות חודש יולי 2005 הייתי בקופת חולים כללית אצל רופה ממוחה לטיפול בנפיחות שיצאה לי מעל העין באפעף העליון , ומכיוון שרק ניתוח קטן יפתור את הבעיה הוא הפנה אותי למרפאות הפרטיות של כללית בבית חולים הלל יפה בחדרה כבעתי תור לתאריך מסויים (משהוא כמו שבועיים אחרי הביקור במרפאה ) כדי שיבדקו לי את העיין התור נקבע ל10.30 בבוקר ורק בשעה 13.00 נכנסתי לרופה שיבדוק אותי והוא אמר לי שיש לי גוש של שומן שהצתבר והתקשה כתוצאה מדלקת עיינים והפיטרון די פשוט בניתוח פשוט מאוד שאורך מספר דקות ושאני ילך לפקידה שתקבע לי תור לניתוח , טוב כשהגעתי לפקידה היא אמרה לי שהתאריך יגיע לביתי בדואר בעוד שבועיים ולא יותר ! אחרי שלושה שבועות כשלא הגיעה שום מכתב לקביעת התור אז התקשרתי לבית חולים, עזבו שלתפוס אותם טלפונים זה מבצע בפני עצמו אבל כשמשהיא החליטה לענות היא אמרה לי להתקשר בעוד שבועיים כי אין עכשיו תורים ! בסדר עברו שבועיים והתקשרתי ועוד פעם עד שהחליטו לענות אמרו לי להתקשר בעוד חודש ! כי אין תורים עדיין ! טוב אני בחור די סובלני שמבין את הלחץ אבל עד כדי כך ? לא נראה לי , לאחר עוד חודש חזרתי אליהם לבירור התור, והפקידה אמרה לי שאין תורים ולחזור אליהם בעוד שלושה שבועות אז שאלתי אותה אם זה נשמע לך הגיוני שבשביל לקבוע תור אני צריך לחכות חודשיים וחצי ? והיא אמרה לי שאין מה לעשות זה המצב , מכיוון שהיא לא בדיוק הכתובת לבעיה החלטתי לא להכנס איתה לשיחה ארוכה וכן כמובן אחרי עוד חודש חזרתי אליהם ועדיין אין תור ועכשיו בשיא החוצפה שלה היא אומרת לי למה אתה מתקשר כל חודש הרי אמרנו שאין תורים ! תתקשר רק אחרי סוף שנה כלומר 2006 ! ! ! הייתי בשוק אני מבוטח בכללית מושלם וכל חודש יורדים לי סכומים
מהכרטיס אשראי שלי על ה"כללית מושלם" שלי ושל אשתי וזה הייחס שאני מקבל ? ובאמת שכל פעם שהיא אמרה לי שאין עוד תורים לא נכנסתי למריבות או יותר מדי שאלות (למרות שמגיעות לי הרבה תשובות) אז חזרתי אליהם אחרי שבועיים כדי לברר אולי בכול זואת יש תור , אז היא אמרה שאין ואם אתה רוצה אתה יכול להתלונן ושאלתי אותה למי אז היא זרקה איזה שם של רופה , אז התקשרתי למוקד הטלפוני של כללית מושלם והתלוננתי שם על היחס והשרות והם אמרו לי שהפניה הזואת לא צריכה לעבור דרכם כי זה שייך לבית חולים אז אני אמרתי לה שאלו המרפאות שלכם של כללית והם ממוקמות בתוך הבית חולים אבל בפועל זה שלכם והבחורה של כללית אמרה לי שלא ותתקשר להתלונן בבית חולים , בסדר התקשרתי להתלונן בבית חולים ואמרו לי שזה לא המקום להתלונן כי אלו המרפאות של כללית ! ברגע ששמעתי את שתי התשובות האחרונות הבנתי שפשוט אין למי לפנות כי כל אחד מפיל על השני (כללית על בית חולים ובית חולים על כללית) ומה בסך הכל בקשתי ? לקבל את השרות שאני משלם עליו כל חודש קבוע כמו שעון ,וזה בסך הכל טיפול של לא יותר מרבע שעה (שני רופאים אמרו לי)
אני צריך לחכות חצי שנה (בינתיים כי עדיין אין לי תור) ובטח עד שיקבעו לי תור יזרקו לי אותו בעוד חצי שנה אז ככה שזה ממש מצחיק ההתייחסות של כללית ללקוחות שלה ואם אשתי לא הייתה בהריון היינו מזמן עוברים לקופת חולים אחרת לקופת חולים שיודעת לתת שרות ללקוחות היקרים שלה ! ונכון להיום 07/12/05 אין לי תור , ומעניין אם עכשיו אתם תתנו תשובה מספקת ! וצריך לזכור שהבליטה הזואת בעין די מפריעה לי ודי נפוחה וזה ממש לא נעים להסחב עם זה חצי שנה !!!!
וגם סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה