|
|
|
|
|
|
טופס 17 |
נושא התלונה: |
דור אייל |
שם/כינוי: |
יום רביעי 16 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביתי בת 14 עברה 5 ניתוחי עיניים, סובלת מכאבים עזים לאחר השתלת שסתום בעין בארה"ב, אנו לא מקבלים טופס 17 ל MRI למרות המלצת הפרופ' שניתח אותה בארה"ב לצורך שלילת אפשרויות לכאבים. עוברת בדיקות רבות ומבלה רוב הזמן בבית ואו בבתי חולים. מחוסר ברירה ביצענו היום את הבדיקה וחתמי על התחייבות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת הטופס לאלתר והתחשבות במצבנו הבעייתי גם לעתיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
לשכת פניות הציבור הנהל |
שם ותפקיד: |
מכיוון שחסר פרטים ומסמכים רפואיים אנו נפנה לאם בבקשה לקבל מסמכים אלו, נטפל מול הגורמים המקצועיים ונענה ישירות לאם |
תגובה: |
לאחר קבלת החומר הרפואי הרלבנטי, נחפש פתרון |
פתרון: |
|
|
|