פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לסילוק חוב שלא בצדק נושא התלונה:
חי מנשה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצל 35 ר"ג ש.ל.ה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.10.05 אני ואישתי קיבלנו מכתבים מש.ל.ה להסדר חוב ע"ס 220 ש"ח על טיפול שיננית.
בתאריכים 17.08.05 ו- 04.09.05 הוזמנו על ידם לביקור במרפאה לשם בדיקת רופא וטיפול שיננית.
אישתי, כמה שבועות לפני, קיבלה טלפון ממוקד כללית ונאמר לה שמגיע לנו טיפול שיננית בחינם ובדיקת רופא.
כאשר אישתי שאלה את המזכירה או המוקדנית האם טיפול השיננית לשני בני הזוג בחינם, נאמר לה שתמתין על הקו לבדיקה חוזרת, והתשובה לא היתה שונה, נאמר לה שוב שכן, טיפול השיננית ינתן בחינם, ללא תשלום, ובדיקת הרופא היא בדיקה שיגרתית שאנו עושים אחת לתקופה ע"י זימון שלהם ללא תשלום.
ולפיכך נקבעו התורים: לתאריך 17.08.05 בדיקת רופא ולתאריך 04.09.05 טיפול שיננית
לאחר שיצאנו מטיפול השיננית קיבלנו טלפון ממשרד המרפאה ונאמר לנו שיצאנו בלי לשלם על טיפול השיננית, לאחר ויכוח קצר בטלפון המזכירה אמרה שתבדוק ותחזור אלינו טלפונית.
לאחר נסיעה לחו"ל של שבועיים וחצי הננו חוזרים הביתה ולהפתעתינו יש שני מכתבים בדואר, אחד לי ואחד לאישתי להסדר תשלום חוב לטיפול שיננית.

אנני מעוניין לשלם "חוב" זה כפי שהם קוראים לו רק מהסיבה שאנני אמור לשלם על טעויות שהם עושים, במידה והייתי יוזם טיפול זה החוב היה מסולק מזמן.
בטלפון שקיבלתי השבוע מהמרפאה נאמר לי שמנהלת המשרד קראה את מכתבי ששלחתי אליהם (בנוסח הנ"ל) ועדיין הם דורשים תשלום, כאשר סירבתי הפקידה אמרה לי שזה יעבור לטיפול.
כספי סוג הנזק :
ויתור על החוב ולהבא לא סתם להזמין ולהגיד שטיפול הש פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה