|
|
|
|
|
|
זיכוי בטופס 17 < |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש פניתי למרפאות חוץ בביה"ח יוספטל לצורך ביצוע הולטר א.ק.ג .
אציין , שהפקידה שבקבלה לא הודיעה לי שהיא מחייבת את הכ"א בסכום שחוייב וכי רק שקיבלתי את הקבלה הבנתי שדרוש תשלום . כמובן שהטענה היא לא על התשלום אלא צריך לעדכן את הלקוח לפני ביצוע החיוב שקיפות ראשון שיש לשים עליו דגש . בסופו של יום לא ביצעתי את הבדיקה וכשחזרתי לקבלה אמרה לי הפקידה שאפשר לבטל את התשלום תוך 3 חודשים. היום אני מתקשרת לבטל את החיוב כאשר טופס 17 בידי ומולי הפקידה בטלפון אומרת שאני צריכה להגיע כדי לבצע זיכוי . אינני מבינה למה צריך לטרטר לקוח בשביל דבר כל כך פשוט . אמרתי שיש באפשרותי לפקסס את הטופס או אפילו לסרוק ונעניתי בשלילה . לא ברורה לי המדיוניות המעוותת לחךוטין טרטור מיותר וחוסר הקשבה מוחלטת . לאחרונה אני מרגישה כי השירות הניתן בכללית אינו מתאים עצמו לצרכיי האישיים ואני שוקלת ברצינות לעבור אני ומשפחתי לקופ"ח מתקדמת ומתחשבת בלקוחותיה . אשמח לתגובה או לפחות הסבר הגיוני לעיוות הזה !!
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|