פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי בטופס 17 < נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש פניתי למרפאות חוץ בביה"ח יוספטל לצורך ביצוע הולטר א.ק.ג .
אציין , שהפקידה שבקבלה לא הודיעה לי שהיא מחייבת את הכ"א בסכום שחוייב וכי רק שקיבלתי את הקבלה הבנתי שדרוש תשלום . כמובן שהטענה היא לא על התשלום אלא צריך לעדכן את הלקוח לפני ביצוע החיוב שקיפות ראשון שיש לשים עליו דגש . בסופו של יום לא ביצעתי את הבדיקה וכשחזרתי לקבלה אמרה לי הפקידה שאפשר לבטל את התשלום תוך 3 חודשים. היום אני מתקשרת לבטל את החיוב כאשר טופס 17 בידי ומולי הפקידה בטלפון אומרת שאני צריכה להגיע כדי לבצע זיכוי . אינני מבינה למה צריך לטרטר לקוח בשביל דבר כל כך פשוט . אמרתי שיש באפשרותי לפקסס את הטופס או אפילו לסרוק ונעניתי בשלילה . לא ברורה לי המדיוניות המעוותת לחךוטין טרטור מיותר וחוסר הקשבה מוחלטת . לאחרונה אני מרגישה כי השירות הניתן בכללית אינו מתאים עצמו לצרכיי האישיים ואני שוקלת ברצינות לעבור אני ומשפחתי לקופ"ח מתקדמת ומתחשבת בלקוחותיה . אשמח לתגובה או לפחות הסבר הגיוני לעיוות הזה !!

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה