פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסבר ומענה כלשהיא לבעייה של החלפת התחייבות למובד אחר לטיפול IVF נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
‏17 אפריל 2014

א.ג.נ.

שלום רב,
אנחנו זוג בגיל מתקדם יחסית שמנסה לעבור טיפול פרויות. קיבלנו התחייבות לביצוע מחזור
שלם של IVF בבית חולים רמב"ם.
פנינו לרמב"ם לפגישה ראשונית ולא התרשמנו לטובה בלשון המעטה. כמו כן לא קיבלנו גישה
לשאלות לרופא שקיבל אותנו. הוא סירב לקבל את שיחותינו.
בעקבות התייעצות עם מספר עמותות העוזרות בנושא פוריות ופניה לגברת איריס נאור ייעצו לנו
לחפש מקום אחר לטיפול. מקום שיהיה קשוב לצרכים שלנו. היא אף המליצה על רופא מסויים.
לכן פנינו לבית חולים אסותא ברמת החייל בתל אביב. הייתה לנו פגישה מצויינת אם ד"ר פיינרו
וסיכמנו איתו את כל הפרטים.
בגלל עיניין סידור העברת ההתחייבות ע"ש רמב"ם לאסותא ד"ר פיינרו הציע לנו להשתמש בכדורים
לדחיית המחזור עד 23-24 באפריל בתקווה שעד אז נסדר את העיניין. כך אנחנו עושים.
כל פניותינו לקופ"ח הכללית או לא נענו כלל או שנענו בסירוב או בסירוב למתן מיידע על הפרוצדורה
האמורה.
מיתוך יאוש גדול החלתנו לנסות לפנות לכל הגורמים האפשריים בתקווה שמישהו יוכל לעזור לנו.
זוגתי,מירב תהיה בת 45 ב-14 למאי 2014 כך שהעיניין דחוף ובכלל מדובר בסה"כ בטיפול בודד
שלאחרו כבר נצתרך לחשוב על פתרוון אחר.
לא מובן לי למה שרירות הלב של קופ"ח כללית. האם טיפול אחד זה מה שימותת את הקופה? אם
כבר נתתם אישור אז למה להתעקש ולא לתת לנו את זכות הבחירה. זה טיפול אחד ויחיד שבוא
אנחנו רוצים להשיג את המירב. כמו כן רוצים להיות במקום שנרגיש בו נוח.
אני גם אציין(מחוסר ברירה) את העובדה ששינו חיים מקצבת נכות בלבד. כך שלממן טיפול פרטי
(ע"ס 20 אלף ₪) זה לא אפשרי. יש לנו בת בת 3.5 ואנחנו מאוד רוצים שתיהיה לה אח/ות לגדול
איתה גם שאנחנו כבר לא ניהיה בסביבה.
יש לנו רק שבוע לטפל בעיניין! זה דחוף ביותר!

בכבוד רב

רביב ***** ומירב ****

פל. 0522***875
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת ההתחייבות מב"ח רמב"ם לב"ח אסותא פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
דורית חזן-יניב - ממונה פניות הציבור שם ותפקיד:
תשובה תימסר למטופלת ישירות תגובה:
תשובה תימסר למטופלת ישירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה