פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ואי מתן שירות מינימלי לחולה במצב קשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
מדובר באישה מבוגרת שסובלת משבר באגן, ועם ברזלים ברגל אשר החלידו והעצם התרסקה לגמרי והיא אינה יכולה לזוז!!! כל תזוזה גורמת לה לכאב נורא ומלווה באנחות וצעקות היא אינה יכולה ללכת / לשכב / לשבת. בהפניית קופ"ח כללית היא הגיעה לבית החולים בלינסון באמבולנס בשארית כוחות ושם מחזירים אותה הביתה בזלזול כי אין להם מקום... והתור הקרוב בעוד חודשיים!!!
לא יאומן שאישה המבוטחת עשרות שנים בקופת חולים כללית, כאשר לצערינו היא צריכה את עזרתם הם דוחים אותה בטענה שאין תור פנוי בחודשיים הקרובים!!!
סבל גופני סוג הנזק :
תור מזורז לניתוח פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור הנהלה ראשית שם ותפקיד:
שלום רב,

כדי לבדוק את תלונתך אנו זקוקים לפרטים מזהים של החולה.
אנא העבירי אלינו את תלונתך בצירוף שמה המלא ומספר ת.ז. בדוא"ל לכתובת [email protected].
חשוב לציין כי אלא אם יצורף לתלונה כתב ויתור סודיות תישלח התשובה ישירות לחולה.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה