|
|
|
|
|
|
פגיעה מילולית וביזוי לקוח |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
נס ציונה כללית אסתטיקה |
כתובת: |
נס ציונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום א 18.5.14 בשעה 18:00 בערב התקשרתי לסניף כללית אסתטיקה בבקשה לדבר עם מנהלת הסניף ציפי. הפקידה במקום דיברה אליי בזלזול ובהרמת קול ואף טרקה את הטלפון בפניי. התקשרתי שוב וביקשתי לקבל את שמה של הפקידה וזכיתי בטריקת טלפון נוספת , כשלפני כן אמרה בחוצפה ובזלזול כי אינה פקידה . אוסיף כי ישנו סכום של 2000 שח שאני אמורה לקבל מהמרפאה ונוצרה סחבת איומה ואינני מקבלת כל מענה הולם. אוסיף כי מנהלת המקום ציפי טיפלה בבקשתי בתחילה בנועם וברצינות ראויה אך נסיונותי לשוחח איתה עלו בתוהו בשל חוסר אדיבות ומקצועיות מהמזכירות.
בברכה,
מיטל ***
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|