|
|
|
|
|
|
המתנה ארוכה, אין מענה, ניתוקים... |
נושא התלונה: |
יום ראשון 08 מרץ 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
בתימון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מהבוקר מזה כ3 שעות אני ממתינה על קו הטלפון למענה מבתימון גסטרואנטוליגיה, לא עונים, שיחות מתנתקות, מגיעה למחלקה אחרת ונדחית בחוסר התחשבות, מתקשרת שוב ושוב והמענה הקולי נמשך זמן רב וללא מענה אנושי, אחרי דקות ארוכות, מנתקים אותי. מדובר באבא שלי, חולה אלצהיימר בן 85, די דחוף ואני מיואשת מהשירות.
|
צרו עמי קשר 0523256288 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
רחל שניידר, ממונה על פניות הציבור, מחוז ת"א-יפו , שירותי בריאות כללית |
שם ותפקיד: |
פנייתך התקבלה במשרדנו ואנו מצרים מאוד על אי שביעות רצונך, כפי שעולה ממנה.
פרטי הדברים הועברו אל הגורמים המוסמכים לשם בדיקה והפקת לקחים, במידת הצורך ובהתאם לשיקול דעתם המקצועית.
יובהר כי בימים אלה פועלים בהנהלה לשיפור המענה הטלפוני, כולל עדכון הנתב הטלפוני במרכז הרפואי.
במקרה הנדון ומן המידע המצוי בידנו מזכירת מחלקת גסטרו חזרה אל המטופל טלפונית ושוחחה אתו.
התנצלותנו באם חשתם עגמת נפש. באיחולי בריאות ובברכה. |
תגובה: |
בגוף התגובה. |
פתרון: |
|
|
|