פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה במזכירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

במשך כמה פעמים במהלך חודשים דצמבר וינואר ניסיתי להתקשר למרפאה ולא היה מענה. לא בשעות הבוקר (מבינה שיש לחץ) , ואז ניסיתי בשעה 11:00 וגם לא היה מענה וגם לאחר שפניתי לאחיות וניסו להעביר אותי למשרד, גם אז לא ענו. רק כשהשארתי הודעה אצל האחיות לחזור אלי, המזכירות חזרו .

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
רחל שניידר, ממונה על פניות הציבור, מחוז ת"א-יפו שם ותפקיד:
צר לנו על אי שביעות רצונך. פרטי הדברים הועברו אל הגורמים המוסמכים.
נציין כי, כידוע, אנו נמצאים כעת בעיצומה של תחלואת החורף וקיים עומס רב על כלל מערכת הבריאות הן במרפאות הקהילה והן בבתי חולים. הדבר מתבטא גם במספר הפונים בטלפון אל המרפאה.
עם זאת, ההנהלה מודעת לנושא ופועלת בתחום זה, כולל בדיקת תקינות הטלפונים.
ככלל ניתן להיעזר באתר הכללית באינטרנט כדי לקבוע תורים אל רופא המשפחהילדים ובדיקות דם במרפאת האם. כן ניתן לזמן ביקורים לרופאים יועצים במקצועות נשים, אף אוזן גרון, עיניים, עור ואורתופדיה. הזימון באמצעות האינטרנט יפחית את הצורך בפניות טלפוניות אל המרפאה.
התנצלותנו באם חשת עגמת נפש. באיחולי בריאות ובברכה,
פניות הציבור מחוז ת"א-יפו

תגובה:
בגוף התגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה