פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 12:06 התקשרתי למרפאת כפר גנים
ענתה לי פקידה תארתי את מצבי הרפואי הקשה .. היא אמרה שיש רופא תורן עד 3 בצהרים לקחה תעודת זהות ואמרה לי לבוא עד רבע לשלוש על מנת שאספיק
הגעתי בשעה שתיים וחצי ולא נתנו לי להכנס לרופא
הרופא עידן אמר שהוא ממהר ואינו יכול לקבל.

אמרתי לפקידות שהן הפנו אותי לבוא בשעות הצהרים בגלל שיש עומס בערב..
למרות שהעדפתי ערב .
אמרתי לפקידה שאני אתקשר לאמי מהרצליה והיא תוכל להגיע לשמור על הילדים במיוחד בצהרים ואגיע. וכשהגעתי עם חום של 38 מעלות וכאבים עזים בגרון לא נתנו לי להכנס
אמרתי לפקידות שהן הטעו אותי וימצאו לי פתרון במיוחד אחרי שהטרחתי עוד אנשים מסביב לעזור לי להגיע לתור בצהרים
הם התעקשו ואמרו שלא יכולות להורות לרופא ואני אאלץ לחזור רק ב4
הטעות באשמתן ואני טורטרתי ולא קיבלתי פתרון
אני מאוד מאוכזבת שלא לוקחים אחריות על טעויות
בצער רב אכזור את המרפאה. אני וחמשת ילדי
למרות שאנחנו מאוד מרוצים מהרופא ילדים. אך לא אקבל זלזול כזה בחולים

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור , מחוז דן פ"ת . שם ותפקיד:
המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאה שוחחה עם הלקוחה , הסבירה לה את אשר ארע והתנצלה בפניה . כמו כן נקבע לה תור לרופא .
הלקוחה הודתה על הטיפול .




תגובה:
הוצע תור לשביעות רצון הלקוחה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה