פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת חיסון מיותר,תוך ניצול חוסר הבנתי בנושא נושא התלונה:
ברסקי אריה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרפאת למטייל בי"ח מאיר כתובת:
תיאור הבעיה:
תיארתי לרופאה (ד"ר ראוכוורגר אריאלה) את זמני ומיקום הטיול שלי במזרח,3 חודשים ,נובמבר-פברואר. בין החיסונים שנרשמו לי,היה גם חיסון לדלקת מוח יפנית,חיסון יקר ביותר שעלותו כ-330 ש"ח! מתברר כעת,כי החיסון הוא מיותר לתקופת הטיול שלי,משון שהוא נרשם רק למטיילים בחודשים מאי-אוקטובר!
כספי סוג הנזק :
החזר עלות החיסון ! פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות פניות הציבור, ה שם ותפקיד:
לצערנו, לא הצלחנו ליצור קשר עם הפונה לשם קבלת פרטים שיאפשרו ברור הפנייה, כיוון שהפונה נמצא בחו"ל. פנינו ישירות למר ברסקי באמצעות הדואר האלקטרוני שלו. כאשר יתקבל המידע הרלוונטי נטפל בפנייה ונשיב למר ברסקי ישירות. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה