פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טופס 17 המשך לתלונה הראשונה נושא התלונה:
ניסים מקסים הדר ניסים מקסים שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני ממשיך את מצבי היום לאחר עוד מיספר של טלפונים למר ד"ר מור וללא תוצאות היום 08-112-005בשעות הבוקר טילפנתי למזכירה של ד"ר מור וביקשתי להעביר לי אותו אי ביקשמ ממני להשאיר לי את מ"ס הפלפון אני ברוגז קשה היתחלתי ליכאוס וביקשתי את ד"ר מור אני המרתי לה שאני מעביר את המצב לעורך דין שיטפל בזה אז מענין אי העבירה לי אותו מיד
כשפניתי לד"ר מור וסיפרתי לא שאני מחפש אותו כבר למאלה מחודש אז הוא אומר מעיין לי לדעת שניגשתה לוטין ריבונו של עולם הריי אתה שלחתה אותי אלו הוא אומר לי שיבדוק מה לעשות הזמן לא לטובתי כי המצב מחמיר
אני מקוה שתעזרו לאבי לקבל את הטיפול שלא הוא זקוק
בברכה ביתו כרמית פלצי (הדר)

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה