פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תורים מטורפים בבית המרקחת. 70 חולים ממתינים בטיפול 2 רוקחות אדישות נושא התלונה:
יוסף טל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קופת חולים פלמח פרדס כץ כתובת:
תיאור הבעיה:
בשעה 11:00 בבוקר הגעתי עם חמתי שחזרה מבית חולים ע"מ לקבל תרופות להמשך טיפול תרופתי בבית. כשהגעתי אמרה לי חמתי לקחת מספר בבית מרקחת עוד לפני הביקור אצל הרופא ,לא הבנתי אבל כך עשיתי.כשחזרתי המספר בצג היה 20{לאחר שאופס כבר}בעוד אני מחזיק מספר 80 .למזלי מעודף זמן שם צילמתי בעזרת הנייד את המספר שבידי מול הצג וכן את כמות האנשים הממתינים. לא כואב לי עליי כמו על המסכנים המבוגרים שאת שארית חייהם מבלים בהמתנה מוגזמת ובלתי נתפסת.יש לציין כי ניסית לפנות לאחראים בקופה ,ולא היה עם מי לדבר. כמו כן גם בתלונות הציבור לא היה מי שיתן לי הסבר.והרוקחות המסכנות פשוט טוענות כי הן לא יכולות אפילו לצאת לשירותים ולא להפסקה.וכי הדבר חוזר על עצמו . אני ממליץ לשים שם מצלמה נסתרת ,כדי לשים כץ לחוצפה הזו.אני בטוח כי במקומות כמו רמת אביב או קרית אונו דברים כאלו לא היו קורים. אשמח לטיפול בהקדם .
עוגמת נפש וביזיון סוג הנזק :
לנצל את ההבטלה ,כדי לפתור זאת.ע"י הגדלת הסניף במיד פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
חנה אבן,ממונה על פניות שם ותפקיד:
ראשית,צר לי על נעיכוב הרב במענה.
מדובר על יום א,חול המועד סוכות כאשר בבית המרקחת נכחה רוקחת מחליפה ועוזרת רוקחת.בחול המועד סגור בית המרקחת בסניף השכן והעומס במקום גדול.
תגובה:
הצוות פעל כמיטב יכולתו למתן השירות המיטבי תוך הקפדה על ההוראות.
ייתכן ובימי חול המועד הבאים יינתן כח אדם נוסף למקום
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה