פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיסון השפעת נושא התלונה:
שן-טל אביבה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בהיותי בקבוצת סיכון קבלתי גלויה ממרפאת האם שלי קופת חולים כללית (האשל) לבוא לקבל את זריקת החיסון . בעת קבלת הגלויה אני הייתי בחו"ל
ומיד בבואי התקשרתי לקופ"ח ככתוב בגלויהוקבעתי תור להגיע
בהגיעי למרפאה נאמר לי כי אין חיסונים
לא עזר לי שאמרתי שהוזמנתי מקבוצת הסיכון אין וזהו
כתבתי באינטרנט לקופת חולים כללית ככתוב כאן
היום ב- 10.11 מתקשרת אלי טלפונית נציגת הקופה ואומרת שאין חיסונים ולמה אני מדברת עכשיו בנובמבר?

ובקולה כועס אומרת לי אין חיסונים

אמרתי לה שבאוקטובר פניתי ולא בנובמבר

סכמנו את השיחה בזאת שאתם לוקחים עליכם את האחריות ואני מסתובבת ללא חיסון

חילקתם ללא הבחנה לכלם למעט סדר העדיפות שנקבעה על ידכם - קבוצת הסיכון

לא מקובל עלי הכעס שנשפך עלי הבוקר בטלפון וגם לא התשובה הכועסת שנשבה עלי מהאפרכסת הרי בחולים אתם מטפלים

אני מחכה לתשובתכם ומצפה שבידכם תשובה אחרת מזו
נזק רפואי וזלזול סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
ממונה על פניות ציבור מ שם ותפקיד:
בשיחה טלפונית שנערכה עם הלקוחה ,לאחר קבלת הפניה מהאתר, מסרה הלקוחה כי פנתה במקביל לפנייתה אליכם לגורמים שונים. בין השאר, פנתה למרפאתה והתברר כי יש להם את החיסון במלאי. הלקוחה רכשה את החיסון, אך בשל מחלה חוסנה רק לאחר מס' ימים. הסברתי ללקוחה לגבי המחסור,התנצלתי והפניה נסגרה לשביעות רצונה. תגובה:
הלקוחה חוסנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה