פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עונים לטלפונים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב30/12/2010, במשך 3.5 שעות אני מנסה להתקשר למחלקת א.א.ג במגדל המאה באבן גבירול בת"א, מ-11:30 בבוקר עד 14:00 כל 10 דק, אני מחייגת הפלאפון שלי עובר "שני סיבובי" חיוג חוזר ואז השיחה מתנתקת באופן אוטומטי, כל שיחה כזו בערך 4 דק, אני צריכה לקבוע תור באופן דחוף (עם הפניית "דחוף" מרופא משפחה) ואין תשובה! המזכירה של כל המרכז הרפואי שלא יודעת מה השעות פעילות של מח' א.א.ג אומרת שגם לתור דחוף צריך לקבוע תור דחוף

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור מחוז תל א שם ותפקיד:
שלום רב, השירותים הניתנים על-ידי הכללית הינם ברמה גבוהה ויחד עם זאת הכללית פועלת במטרה לשפר השירות עוד יותר. במקרה הנדון שוחחו טלפונית עם הלקוחה לליבון הנושא. תגובה:
בגוף התגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה