פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחוף !! סירוב לאשר טופס 17 לניתוח 'לשון קשורה' בביה"ח איכילוב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשלושה חודשים ילדתי את ביתי בכורתי, עם שובי הביתה מביה"ח שמתי לב שקיימת לביתי בעיה - לשון קשורה - דבר המקשה עליה לינוק ואף לימצוץ מוצץ , לאחר התייעצות עם אחות טיפת חלב והרופא המטפל הומלץ לי לטפל בנושא ע"י רופא מומחה בתחום - ד"ר אייל בוצר, קבעתי תור במהרה והכן ניפגשנו עם ד"ר בוצר ב- 10/11/2010 , חוות דעת הרופא היתה שביתי חייבת לעבור ניתוח ובהקדם - התור שניקבע לניתוח הינו 11/01/2011בבביה"ח איכילוב , ניגשתי לקופ"ח לבקש טופס 17 לניתוח - והיום קיבלתי תשובה שהם לא מאשרים לביתי לעבור את הניתוח בביה"ח איכילוב אלא בביה"ח פוריה אצל רופא אחר - מכיוון שמדובר במחוז אחר.
מספר נקודות לסיכום:
1. הופנתי לד"ר בוצר בהמלצת עובדי קופ"ח הכללית (אחות טיפת חלב + רופא מטפל).
2. ד"ר בוצר הינו הרופא המטפל של ביתנו מהתאריך - 10/11/2010הוא פגש אותה ואנו בקשר טלפוני עימו בכל בעיה /שאלה בנושא -לכן אנו מעוניינים לעבור את הניתוח אצלו (חשוב לציין שמירפאתו נמצאת בתל אביב - למרות זאת אנו לא מתעצלים ומגיעים מקרית שמונה).
3.אני ובעלי לקוחות של קופ"ח כללית כבר 30 שנה וזהו הטופס 17 הראשון שאנו דורשים ונענינו בשלילה , נציגי קופ"ח כללית מעוניינים שנתחיל את התהליך מחדש ביה"ח פוריה ושם נעשה את הניתוח - מיותר לציין שבינתיים ביתי סובלת ואנו מעונינים לגשת לניתוח שניקבע באיכילוב ולסיים את הסיפור- חבל שקופ"ח כללית מקשה עלינו במקום להקל.
חבל שכזוג צעיר המתחיל לבנות את התא המשפחתי שלו אנו ניתקלים בחוסר רגישות ואטימות מצד קופ"ח הכללית כבר בטיפול בילדנו הראשון..
אודה לתשובה בהקדם ,
תודה,
חן אדלר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת טופס 17 לביצוע הניתוח ' לשון קשורה' בביה"ח איכילוב פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
משה ויסברג, ממונה על פ שם ותפקיד:
גב' אדלר פנתה ליעוץ באופן פרטי לרופא מומחה, בבי"ח שאינו נכלל בהסדרי הבחירה של מחוז הצפון.
בנוסף, יש חלופות זמינות ואיכותיות בבתי חולים הנכללים בהסדר.
למרות האמור לעיל, לאור הסמיכות לזמן שנקבע לביצוע הפעולה, אושרה ההפנייה באופן חריג, כבקשתה של המשפחה.
תגובה:
בקשתה של המשפחה אושרה .
ההחלטה הובאה לידיעתה היום בבוקר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה