פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
1. חוסר רגישות לצרכים פיזיולוגים 2. ד"ר דולב "רופא" עיניים לילדים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
גולדה מאיר 7, חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 06/01/11 בשעה 16:15 הגעתי עם שתי בנותיי למרפאת "קניון חולון" רפואה משלימה לבדיקת עיניים לבת שלי בת ה- 2.5.
מכאן הסיוט התחיל:
עם הגעתי למרפאה בתי בת ה-2.5 (בגמילה) צריכה היתה להיכנס דחוף לשירותים ולהפתעתי הרבה השירותים היו נעולים עם שלט "לעובדים בלבד" ביקשתי שיפתחו לי אך התשובה היתה "לעובדים בלבד" אמרו לי לפנות למנהלת הסניף בשם מזל, לאכזבתי הרבה גם היא אמרה שזה לעובדים בלבד - למרות שראתה את מצוקתי עם שתי הבנות. שאלתי היכן יש עוד שירותים בקניון הפנו אותי למעלה למטה למעלה למטה לבסוף הגעתי לשירותים שגם עליהם היה רשום "עמכם הסליחה השירותים בתיקון"!!!!!!!!!!!!! בעודי רצה ומחפשת שירותים פתוחים לקהל לקוחות הקניון לשתי בנותיי נכנסתי ומצאתי את הישועה בסניף ארומה.
חזרתי למרפאה לאחר רבע שעה!!!!!כועסת !!!!עצבנית !!!ביקשתי את שמה של מנהלת הסניף החסרת רגישות הזו שאם היה נכנס למרפאה אדם נכה האם גם היתה שולחת אותו להסתובב בקניון ולחפש שירותים אחרים. מה גם ששירותים בסניף של כללית הם לא שירותים פרטיים של עובדי הסניף אלא אמורים לשרת את קהל הלקוחות !!!!!!
לאחר המתנה קצרה בתור נכנסתי לרופא העיניים לילדים ובעודי מספרת לו על הבעיה השכיחה אותה רציתי לבדוק (עיוורון צבעים) הסביר הרופא שהוא חדש במרפאה ואין ברשותו צבעים כך שהוא לא יכול לבדוק זאת?!?!?!?!!??!?! האם הגעתי לחינם???? שאלתי האם ניתן לקחת מהפקידות בחוץ כמה טושים והסביר שבטוח אין להן. כמובן שגבה 20ש"ח בגין ביקור רופא מקצועי לילדים!
ועל מנת שתיהיה סיבה מספיק טובה לתשלום נתן לילדה טיפות עיניים להרחבת האישונים לבדוק את רשתית העין, לאחר הבדיקה ע"י פנס מסוים קבע שכנראה הילדה צריכה משקפיים!! ביקש שאבוא שבוע הבא לבדיקה נוספת (הבטיח שיכניס אותי בלי תור) - וכמובן שאביא עמי טושים לבדוק את נושא הצבעים... צחקתי לעצמי מדוע הוא חושב שאחזור למרפאה זו ואליו בכלל?
אין מה לומר ולהוסיף מחוויית השירות והמקצועיות שעברתי. אני רוצה להתלונן גם על "מנהלת סניף" מזל וגם על "רופא עיניים לילדים" ד"ר דולב. וכמובן מבקשת זיכוי של 20ש"ח בגין רפואה מקצועית...
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתיחת שירותים לקהל ומכתב התנצלות של מנהלת הסניף,בדיקה יסודית האם הרופא הינו רופא ילדים, כמובן החזר כספי של 20ש"ח פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
קופת חולים כללית שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בפנייה המצורפת לא נמסר מספר תעודת הזהות של הפונה.
לא הצלחנו לאתר עפ"י שם. על מנת לטפל ולהשיב אנו זקוקים לתעודת הזהות.
אנא שילחו אלינו.
תודה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה