פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מתעמר ומשפיל באופן מתמשך של רופאה/שריף נושא התלונה:
כהן לילך כהן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
מרפאת היורה הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מזה כ3 שנים שאנו מטופלים על ידי רופאת ילדים אורנה גנדלר במרפאת הכללית הרצליה סניף היורה,
באופן תמידי מיום שהתחלנו לטפל על ידי ד"ר גנדלר היא מתיחחסת בזלזול ותוקפנות באופן מחפיר ומבייש, היא חסרת סבלנות לכל דבר וענין, היא צועקת !!! על הורים ומחנכת אותם בלי טקט ורלוונטיות לכלום.
היום 13.1.11 הגעתי עם בני תינוק בן 6 חודשים שסבל מאוד, נקבע לי תור לשעה 10:10 ובגלל צרחות של בני בקשתי להתקבל יותר מוקדם, כל הממתינים הסכימו, כולם מלבד השריף ד"ר אורנה גנדלר שצרחה עלי בלי סיבה, היא הגדילה לעשות והלכה להביא את מנהלת המרפאה והודיע לה שהיא לא יכולה לעבוד כך,
חבל שיש רופאים כאלה במערכת הכללית, ועוד רופאת ילדים, חוסר הסבלנות ההתעמרות וחוסר הטקט שלה גרם לנו לעזוב את המרפאה הזו (שהיא הקרובה יותר למקום מגורינו) פעם שניה. ואנו ממש לא היחידים, בחדר ההמתנה ישנה תמימות דעים בענין זה, ישנם דוגמאות רבות ליחס המזלזל והמחפיר אך לא אלאה אתכם הדברים מפורסמים וידועים. לטיפולכם המסור אודה
עלבון סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
הדס למברגר ממונה על פנ שם ותפקיד:
נשלחה תשובה ללקוחה. תגובה:
נשלחה תשובה לפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה