פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עינוי סיני - טיפול בדיקור במרפאת קופ"ח כללית רפואה משלימהb נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון : אירוע חריג ביותר מיום 11.01.11
במרפאת כללית מושלם בנתניה

ברצוני להסב את תשומת לבכם למקרה החריג וקשה שארע לי במרפאתכם, ביום 11/01/11.
אני הגעתי למרפאה על מנת לקבל טיפול אלטרנטיבי, בדיקור, לבעיות פוריות.
בפגישה הראשונה במרפאה נתקבלתי ע"י ד"ר אלקלעי אשר המליץ, באופן מיוחד, על המטפל עוז שבתאי כמטפל בשיטת הדיקור.
בטיפול הראשון במרפאה אכן טופלתי ע"י עוז במשך כ - 20 דקות.
הטיפול השני נקבע ליום ג' 11/01/11 בשעה 20:00, באותו היום התקשרו מהמרפאה וביקשו שאקדים הגעתי ואכן כך היה
הטיפול השני, אשר בוצע ביום 11/01/11 בשעה 19:30, היה הטראומטי והמכאיב שחוויתי בחיי.
נכנסתי לחדר הטיפולים בשעה 19:30. המטפל עוז מיקם בגופי את מחטי הדיקור ,הבטיח שהוא מיד חוזר לחדר הטיפולים ויצא מהחדר.
משלא חזר, לאחר כ - 25 דקות, החלתי להביט בשעון בעצבנות. לאחר כ 35 דקות ניסיתי להתרומם בכוחות עצמי ממיטת הטיפולים, כאשר המחטים נעוצות בגופי, אך מחט שהייתה ממוקמת בצוואר דקרה אותי והבנתי שנגזר עלי להמתין עד שתוצא ע"י המטפל.
בשעה 20:25, לאחר המתנה מורטת עצבים של 45 דקות, נפתחה הדלת קלות, דמות נשית הציצה, אמרה סליחה וסגרה את הדלת.
לא הבנתי מה קורה אך מצב הדברים המתמשך הפחיד אותי ואף נראה לי מוזר וחשוד.
התרוממתי מהמיטה למרות הכאבים העזים מהמחט הנעוצה בצווארי, פתחתי את הדלת והתגלה לעיני מחזה מפחיד ומביש: המרפאה הייתה סגורה, ללא נפש נפש חיה במקום, לבד מהמנקה אשר הגיעה לרוקן פחים וללכת.
יחפה וכאובה דידיתי, עם המחטים הנעוצות בגופי, לעבר הקבלה. ניסיתי למצוא טלפון של אחד המטפלים ובינתיים המנקה התקשרה לאחת המזכירות והסבירה לה את המצב.
בלית ברירה ביקשתי עזרה מהמנקה שתחפש את המחטים שעל גופי. הרגשתי דקירות עזות בצוואר ובגב. המחט מהצוואר נפלה ומצאנו אותה בתוך התחתונים שלי. את המחט שברגלי שלפתי בעצמי.
הייתי חסרת אונים, כעוסה ופגועה. איך מותירים מטופל בצורה כזאת, הולכים הביתה וסוגרים את המרפאה? אין לי מילים אחרות לתיאור המקרה הזה לבד מרשלנות מחפירה, אי אכפתיות וזלזול תהומי במטופל.
איני יכולה לשער או לכמת את הנזק העתידי שטיפול זה יגרום לי הן לבעיה שלשמה הגעתי לטיפול והן לבעיות עתידיות אחרות
עד היום אני עדיין כעוסה, כואבת ומושפלת. הצוואר שלי כואב מאוד וכעס מציף אותי בכל פעם שאני נזכרת בזלזול המשווע.
אני משלמת מדי חודש במיטב כספי לביטוח משלים בשביל לקבל טיפול מבזה שכזה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול הולם בסניף הרשלני ובמטפל המצוין לעיל פיצוי כספי על עוגמת הנפש העלבון ועל הנזק הרפואי העתידי שעלא ניתן להעריכו פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה